Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 5 Listopada 2021
 
 
 
Agnieszka Borowska wezwana do opuszczenia zarządu SDP. ,,Zadaję niewygodne pytania"
 
Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaapelował do Agnieszki Borowskiej o rezygnację z zasiadania w zarządzie głównym, dziennikarka na razie pozostaje w nim jednak i rozważa, co zrobić - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Krzysztof Skowroński najchętniej przymusiłby mnie do rezygnacji, bo zadaje niewygodne pytania - mówi nam Agnieszka Borowska. W czwartek zarząd zdecydował o wyhamowaniu sprzedaży należących do Stowarzyszenia działek. Właśnie w sprawie tej sprzedaży alarmowała publicznie Borowska. więcej
 
 
Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań
 
Marka biżuteryjna Yes w kampanii "Jestem kobietą" pokazuje kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Chce w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile. I choć emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska, marka zbiera pochwały za rozpoczętą kampanię. Także zdaniem strategów komunikacja marki jest bardzo odważna, ale nie kontrowersyjna. - Wątek LGBT nie może zdominować dyskusji o samym przekazie kampanii, który jest dużo głębszy. Chodzi w nim o akceptację różnorodności i pokazanie, że to, co według stereotypów jest słabością kobiet, może stać się ich największą siłą - komentuje Elżbieta Twardowska, chief strategy officer w Ogilvy Polska. więcej
 
 
Skórzyński obsłuży reportersko Puchar Świata w skokach narciarskich. ,,Będzie inaczej niż w TVP"
 
Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński znajdzie się w obsłudze reporterskiej Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w tym zespole znajdą się też Paweł Łukasik z TVN24 i Kacper Merk z Eurosportu. więcej
 
 
Prezes Kanału Sportowego: Własna platforma daje niezależność i bezpieczeństwo
 
- To naturalny krok w rozwoju Kanału Sportowego, będziemy chcieli publikować i kreować kolejne treści, które nie będą zależne od YouTube'a - mówi o platformie streamingowej, którą na początku przyszłego roku planuje uruchomić Kanał Sportowy, jego prezes Maciej Sawicki. więcej
 
 
TVP wymazuje osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. "To ewidentne i karygodne"
 
Spot z udziałem polskiej wioślarki Katarzyny Zillmann i jej partnerki nie został wyemitowany przez TVP. To już kolejny, jeden z wielu takich incydentów w wykonaniu Telewizji Polskiej. Działacze organizacji pozarządowych oraz dziennikarze poruszający tematykę dyskryminacji nie mają wątpliwości, że media państwowe coraz agresywniej wymazują osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. - Żyjemy w kraju, w którym homofobia jest zinstytucjonalizowana - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat nie chce audytu fuzji danych Nielsena z Gemiusem. "Nadawcy zaakceptowali to badanie" więcej
 
Koronawirus a praca w mediach. Redakcje wprowadzą nowe obostrzenia? więcej
 
Metaverse Facebooka masowym produktem. ,,Dzięki tej śmiałej decyzji Mark Zuckerberg może utrzymać pozycję lidera" więcej
 
Od listopada dłuższe bloki reklamowe w telewizji. "Nadawcy mają większą elastyczność, ale muszą znaleźć złoty środek, by nie stracić widzów" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / Dziennikarka (dział Pieniądze) Ringier Axel Springer
Dziennikarz 300POLITYKA
REDAKTOR PROWADZĄCY (sportowy serwis internetowy) JohnnyBros
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor mediów społecznościowych Polskieradio.pl
Wydawca - upday Polska upday
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
Presentation and Media Planner BBC Studios
Dziennikarz / redaktor serwisów www Wroclaw.pl
Dziennikarz ekonomiczny w INNPoland.pl (Warszawa) Grupa NaTemat
przedstawiciel/ka handlowy/a Magazyn internetowy Heroine.pl - NextPage
WYDAWCA FAKTÓW RMF FM Grupa RMF
PREZENTER FAKTÓW RMF FM Grupa RMF
PREZENTER RADIOWY / DZIENNIKARZ RMF FM Grupa RMF
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Skórzyński obsłuży reportersko Puchar Świata w skokach narciarskich. ,,Będzie inaczej niż w TVP"

Były reporter „Faktów” TVN Krzysztof Skórzyński znajdzie się w obsłudze reporterskiej Pucharu Świata w skokach narciarskich. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w tym zespole znajdą się też Paweł Łukasik z TVN24 i Kacper Merk z Eurosportu. więcej

TVP wymazuje osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. "To ewidentne i karygodne"

Spot z udziałem polskiej wioślarki Katarzyny Zillmann i jej partnerki nie został wyemitowany przez TVP. To już kolejny, jeden z wielu takich incydentów w wykonaniu Telewizji Polskiej. Działacze organizacji pozarządowych oraz dziennikarze poruszający tematykę dyskryminacji nie mają wątpliwości, że media państwowe coraz agresywniej wymazują osoby LGBT+ z przestrzeni publicznej. - Żyjemy w kraju, w którym homofobia jest zinstytucjonalizowana - mówią w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Internet dla Polaków medium pierwszego wyboru. Polsat i TVN 24 najważniejszymi stacjami

Gdyby musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 badanych wskazuje Internet - pokazują dane agencji mediowej Wavemake. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Podium najważniejszych dla Polaków stacji telewizyjnych tworzą Polsat, TVN 24 i TVN. więcej

Przychody UPC Polska po trzech kwartałach wyniosły prawie 1,4 mld zł

Na koniec trzeciego kwartału 2021 r. UPC Polska miało 1,548 mln klientów i 3,307 mln abonamentów cyfrowych. To oznacza wzrosty w obu tych kategoriach. Bazę abonentów telewizji cyfrowej operator podniósł do poziomu 1,37 mln subskrypcji, a internet przyspieszył 390Mb/s na użytkownika. Firma miała 344,9 mln dolarów przychodów, 83,9 mln dolarów zysku operacyjnego i 44,3 mln dolarów zysku netto. więcej

TVN 11 listopada pokaże show z okazji 20-lecia małyszomanii

W czwartek, 11 listopada TVN pokaże specjalny show „Małyshowmania” z okazji 20-lecia małyszomanii, który poprowadzi Michał Kempa. więcej

Telewizja i superszybki internet w dowolnym miejscu? Zakończono przełomowe testy

Operator satelitarny SES i firma Isotropic Systems pomyślnie zakończyły testy anten izotropowych, nazywanych wszechkierunkowymi. Dzięki nowej technologii dostęp do superszybkiego internetu i telewizji możliwy będzie w dowolnym miejscu. więcej

Promocyjny dostęp do Canal+ po zakupie wina stołowego

Pod koniec października ruszyła akcja promocyjna producenta win stołowych Fresco. Za paragon można otrzymać voucher z miesięcznym dostępem do pakietu Canal+ w ramach platformy streamingowej Canal+ online. więcej

Rzecznik Sądu Najwyższego poskarżył się do REM, że Kolenda-Zaleska w TVN24 zacytowała fragment komunikatu TSUE

Rzecznik Sądu Najwyższego Aleksander Stępkowski poskarżył się Radzie Etyki Mediów, że w „Faktach po Faktach” w TVN24 Katarzyna Kolenda-Zaleskiej dopuściła się manipulacji, cytując fragment komunikatu o orzeczeniu TSUE. Rada odpowiada: w takim przypadku należy złożyć sądowy pozew. więcej

UPC z pakietem świątecznym i internetem 5G

UPC Polska wprowadza do oferty mobilną technologię 5G, w połączeniu z „Inteligentnym WiFi” i bezobsługowym UPC WiFi Pods. Klienci mogą wybierać w dwóch elastycznych ofertach. Oferuje także nowość: świąteczny pakiet domowy „Hit Mikołaja”. więcej

Sebastian Szczęsny i Damian Michałowski gospodarzami studia w TVN przy transmisjach ze skoków narciarskich

Studio w TVN przy transmisjach z Pucharu Świata w skokach narciarskich będą prowadzili Sebastian Szczęsny, który przechodzi z Telewizji Polskiej, oraz Damian Michałowski, związany z Radiem ZET i „Dzień dobry TVN”. więcej

Dariusz Szpakowski wraca w TVP do komentowania piłki nożnej, ale nie meczów reprezentacji

24 listopada Dariusz Szpakowski pierwszy raz od ponad pięciu miesięcy skomentuje w TVP mecz piłkarski. Będzie to spotkanie Ligi Mistrzów, Szpakowski nie będzie natomiast komentować najbliższych meczów reprezentacji Polski. więcej

Keith Chapman, twórca "Psiego Patrolu", pracuje nad nowym serialem dla przedszkolaków

Nelvana, kanadyjska firma z branży rozrywkowej, rozpoczyna współpracę z Keithem Chapmanem, scenarzystą popularnych seriali animowanych dla dzieci. Wspólnie mają opracować koncepcję nowej produkcji dla przedszkolaków. więcej

7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej

O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Muzo.fm ze wzrostem wpływów, wypłaci Polsatowi 6,1 mln zł dywidendy

Spółka zarządzająca rozgłośnią Muzo.fm (należy do Telewizji Polsat) w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 4,2 proc. do 6,35 mln zł i zysku operacyjnego z 1,63 do 1,76 mln zł. Dostała 5,83 mln zł dywidendy od Polsat Media, sama wypłaci Polsatowi 6,13 mln zł dywidendy. więcej

 
Tylko polska muzyka w Radiu 357 w Święto Niepodległości. 12 godzin utworów z XXI wieku

W czwartek, 11 listopada Radio 357 przez cały dzień grało będzie polską muzykę w ramach całodziennej audycji na wzór trójkowego muzycznego topu. Audycja nazywać się będzie PL21, a poprowadzą ją: Ola Budka, Darek Król, Mateusz Fusiarz i Marcin Cichoński. więcej

 
Polskie Radio uruchamia nowy kanał muzyczny ABBA Non-Stop

W nocy z soboty na niedzielę zacznie nadawać 24-godzinna internetowa stacja radiowa emitująca piosenki zespołu ABBA, a także covery ich największych przebojów w wykonaniu innych artystów. Między utworami będzie można usłyszeć komentarze Romana Czejarka, dziennikarza radiowej Jedynki. więcej

 
W Polskim Radiu 24 rusza nowa audycja Rafała Porzezińskiego

W sobotnie wieczory Rafał Porzeziński, były dyrektor radiowej Jedynki, poprowadzi cykliczną audycję "Dwa spojrzenia" w Polskim Radiu 24. W każdym odcinku gośćmi będą dwie osoby: kobieta i mężczyzna. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale, Meloradio awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań

Marka biżuteryjna Yes w kampanii "Jestem kobietą" pokazuje kobietę karmiącą piersią, kobietę po mastektomii oraz parę kobiet całujących się. Chce w ten sposób oddać hołd wszystkim kobietom, ich różnorodności, odwadze, niezależności i sile. I choć emisji reklamy odmówiła Telewizja Polska, marka zbiera pochwały za rozpoczętą kampanię. Także zdaniem strategów komunikacja marki jest bardzo odważna, ale nie kontrowersyjna. - Wątek LGBT nie może zdominować dyskusji o samym przekazie kampanii, który jest dużo głębszy. Chodzi w nim o akceptację różnorodności i pokazanie, że to, co według stereotypów jest słabością kobiet, może stać się ich największą siłą - komentuje Elżbieta Twardowska, chief strategy officer w Ogilvy Polska. więcej

MullenLowe MediaHub: 5 proc. przychodów więcej, 3,5 mln zł zysku

Agencja mediowa MullenLowe MediaHub (jej mniejszościowym udziałowcem jest grupa IPG) w ub.r. osiągnęła wzrost wpływów o 5,2 proc. do 183,73 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2,35 do 3,49 mln zł. Jej udziałowcy dostaną 2,79 mln zł dywidendy. więcej

Play zaczyna przetarg na agencję reklamową

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play rusza z przetargiem kreatywnym. Obecnie obsługą reklamową marki - od 2010 roku - zajmuje się agencja Grandes Kochonos. więcej

"Powiedz, co czujesz. Zdemaskuj emocje" w akcji resortu zdrowia o zdrowiu psychicznym dzieci i młodzieży

Ministerstwo Zdrowia zainaugurowało w czwartek kampanię społeczną pod hasłem "Powiedz, co czujesz. Zdemaskuj emocje". Ma promować zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży otwartość w mówieniu o emocjach, a dodatkowo również nową infolinię 800 12 12 12. więcej

Raport: Popularność marek własnych będzie nadal rosnąć

Klienci coraz częściej kupują produkty private label z uwagi na poprawiającą się ich jakość – wynika z raportu Bain & Company na temat rosnącej popularności marek własnych sieci handlowych. więcej

Magdalena Banasik head of creatives w K2 Create

Magdalena Banasik objęła nowo utworzone stanowisko head of creatives w agencji K2 Create (Grupa K2). więcej

Anna Balcerowska client service directorem w Labcon

Do agencji kreatywnej Labcon (Group One) dołącza Anna Balcerowska. W roli client service directora zajmie się rozbudową działu client service, budowaniem relacji z klientem wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wprowadzaniem do oferty nowych specjalizacji. więcej

Anna Ćwiklińska w zespole OMD, Paula Kaliszewicz na nowym stanowisku

Agencja mediowa OMD powiększa zespół odpowiedzialny za komunikację. Do Grupy OMD dołączyła Anna Ćwiklińska, która obejmuje stanowisko communication & marketing lead. Przejmie ona obszar budowania relacji z rynkiem i klientami od Pauli Kaliszewicz, która od teraz będzie odpowiedzialna za działania z obszaru komunikacji wewnętrznej i employer brandingu.  więcej

Dawid Kubacki z psem Bernim w reklamie Hubun.pl

W sieci ruszyła kampania internetowego sklepu zoologicznego Hubun.pl. Jej bohaterem jest skoczek reprezentacji Polski - Dawid Kubacki ze swoim psem Bernim. Za szereg działań marketingowych odpowiedzialna jest krakowska agencja Abanana, należąca do Grupy Eura7. więcej

68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury piętnastej edycji konkursu IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród Laureatów konkursu poznamy 2 grudnia podczas gali online. więcej

TVP odmawia emisji reklamy Yes z pocałunkiem wioślarki Katarzyny Zillmann i jej partnerki (wideo)

Telewizja Polska nie zgodziła się na emisję spotu marki biżuterii Yes, w którym pokazywany jest pocałunek wioślarki Katarzyny Zillmann i jej dziewczyny Julii Walczak. Uzasadniła, że może to naruszać wrażliwość widzów. więcej

LEGO w nowej kampanii zachęca do zbudowania gwiazdki

Grupa LEGO, producent klocków rusza z tegoroczną edycją akcji #BuildToGive, w której zachęca rodziny do kreatywności i pomocy w dostarczeniu radości z zabawy 1,5 milionowi dzieci w potrzebie. więcej

IKEA z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę zwraca uwagę na problem wykluczenia wśród nastolatków

IKEA wspólnie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę w ramach akcji „Pokój Nastolatka” poruszają problem wykluczenia wśród dzieci i młodzieży. Kampania podpowiada dorosłym, jak rozmawiać z młodzieżą na tematy związane z różnorodnością poprzez historie osadzone w pokojach nastolatków i podcasty z ekspertami.   więcej

Aldi rusza z kampanią promująca niemarnowanie jedzenia

Sieć sklepów Aldi rozpoczyna kampanię edukacyjną „NiemarnuJEMY”, w której zachęca do niemarnowania żywności i podpowiada, jak przechowywać produkty oraz wykorzystywać resztki produktów w kreatywny sposób. W akcję zaangażowano Sylwię Majcher. więcej

eKomiksy w Empik Go - jedyna w Polsce oferta cyfrowych komiksów w abonamencie

Do oferty abonamentowej Empik Go właśnie dołączyły eKomiksy. To pierwsza taka propozycja na polskim rynku wydawniczym. Aktualnie w aplikacji możemy przeczytać kilkadziesiąt tytułów. Sukcesywnie do katalogu będą dodawane nowe tytuły oraz takie, które nigdy wcześniej nie były publikowane  na polskim rynku. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agnieszka Borowska wezwana do opuszczenia zarządu SDP. ,,Zadaję niewygodne pytania"

Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zaapelował do Agnieszki Borowskiej o rezygnację z zasiadania w zarządzie głównym, dziennikarka na razie pozostaje w nim jednak i rozważa, co zrobić - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Krzysztof Skowroński najchętniej przymusiłby mnie do rezygnacji, bo zadaje niewygodne pytania - mówi nam Agnieszka Borowska. W czwartek zarząd zdecydował o wyhamowaniu sprzedaży należących do Stowarzyszenia działek. Właśnie w sprawie tej sprzedaży alarmowała publicznie Borowska. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z największą stratą we wrześniu, ,,Puls Biznesu" zyskał najwięcej

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. było o 6,05 proc. niższe niż we wrześniu 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Elamed przy spadku wpływów o 20 proc. zwiększyło zysk

Przychody wydawnictwa Elamed, publikującego głównie czasopisma specjalistyczne, zmalały w ub.r. o 19,5 proc. do 8,26 mln zł, natomiast jego zysk netto wzrósł z 260,3 tys. zł do 1,14 mln zł. więcej

Aniko Virag i Ali Toth na czele działu mody "Vogue Polska"

Na czele działu mody „Vogue Polska” (Visteria) stanie zespołowo duet stylistów: Aniko Virag i Ali Toth. Z magazynem współpracowali już przy okazji wrześniowej sesji okładkowej z Mają Zimnoch. więcej

Agora organizuje konferencję poświęconą erze subskrypcji

18 listopada odbędzie się SubscriptiON day! - organizowana przez Agorę konferencja poświęcona erze subskrypcji. Głos zabiorą m.in. przedstawiciele „Financial Times”, „Gazety Wyborczej” oraz międzynarodowej organizacji INMA. więcej

Rzeczniczka Ministerstwa Sprawiedliwości skrytykowała władze SDP. Zarząd apeluje, żeby z niego odeszła

Zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zwrócił się w czwartek do rzeczniczki prasowej Ministerstwa Sprawiedliwości Agnieszki Borowskiej, żeby zrezygnowała lub zawiesiła swoje członkostwo w zarządzie. Borowska została do niego wybrana w połowie października, natomiast we wtorek skrytykowała proponowaną przez prezesa SDP Krzysztofa Skowrońskiego sprzedaż działek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prezes Kanału Sportowego: Własna platforma daje niezależność i bezpieczeństwo

- To naturalny krok w rozwoju Kanału Sportowego, będziemy chcieli publikować i kreować kolejne treści, które nie będą zależne od YouTube'a - mówi o platformie streamingowej, którą na początku przyszłego roku planuje uruchomić Kanał Sportowy, jego prezes Maciej Sawicki. więcej

Internet dla Polaków medium pierwszego wyboru. Polsat i TVN 24 najważniejszymi stacjami

Gdyby musieli ograniczyć korzystanie z mediów do jednego kanału, niemal 6 na 10 badanych wskazuje Internet - pokazują dane agencji mediowej Wavemake. To wciąż najbardziej niezastąpione medium, ale już nie aż tak jak w szczycie pandemii, gdy było pierwszym wyborem dla 2/3 internautów. Podium najważniejszych dla Polaków stacji telewizyjnych tworzą Polsat, TVN 24 i TVN. więcej

Mama Ginekolog z nową akcją. "Zdecydowaliśmy się pójść na luksusowe zakupy"

Mama Ginekolog organizuje akcję charytatywną. O nowym przedsięwzięciu napisała na Instagramie. Głównym jego celem jest przekazanie bardzo dużej sumy pieniędzy na chore dziecko. Pomysł ma jednak niecodzienny charakter. "Zdecydowaliśmy się pójść na luksusowe zakup…dla Was" - pisze Mama Ginekolog i tłumaczy, na czym akcja ma dokładnie polegać. Cel konkursu ma być szczytny. O szczegóły zapytaliśmy fundację Mamy Ginekolog, ponieważ środki z akcji mają zostać przeznaczone również na jej rzecz. więcej

Facebook w ogniu krytyki. Długoletni inwestor sugeruje postawienie zarzutów firmie Marka Zuckerberga

„Myślę, że istnieje co najmniej sześć obszarów, w których uzasadnione są dochodzenia w sprawie przestępstw” - powiedział podczas konferencji Web Summit długoletni inwestor Facebooka, Roger McNamee, odnosząc się do sprawy ujawnionych przez Frances Haugen informacji o działaniach firmy. więcej

Krzysztof Mosur prezesem Totalmoney.pl, Homebooka i Extradom.pl, Aleksander Kusz w radach nadzorczych

Stanowisko prezesa spółek e-commerce’owych Totalmoney.pl, Homebook i Extradom.pl (należących do holdingu Wirtualna Polska) objął Krzysztof Mosur. Ich poprzedni szef Aleksander Kusz przeszedł do rad nadzorczych tych spółek, ponadto został wiceprezesem Wirtualnej Polski ds. e-commerce. więcej

Facebook pogłębia dezinformację klimatyczną

Facebook nie jest jedynym odpowiedzialnym za dezinformację na temat zmiany klimatu, ale jego polityka pogłębia manipulowanie faktami - wynika z opublikowanego w czwartek raportu grupy "Stop Funding Heat". więcej

Microsoft studzi atmosferę wokół metaverse

„Mówimy o metaverse jakbyśmy mieli wejść w całkowicie nową rzeczywistość. Nie traktujmy tego jak przejście do nieba po śmierci. Nadal będziemy żyć i funkcjonować z ludźmi w realnym świecie” - skomentował Brad Smith, prezes Microsoftu w wywiadzie dla agencji Reuters. więcej

Cyberprzestępcy wykorzystują reklamy w wyszukiwarce Google w celu kradzieży kryptowaluty

Check Point Research ostrzega przed oszustami wykorzystującymi kampanie reklamowe Google Ads do kradzieży kryptowaluty. Cyberprzestępcy tworzą fałszywe domeny imitujące popularne marki portfeli kryptowalut. więcej

68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury piętnastej edycji konkursu IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród Laureatów konkursu poznamy 2 grudnia podczas gali online. więcej

Jerzy Kott nowym CTO home.pl

Nowym członkiem zarządu home.pl, który będzie odpowiadał za pion technologiczny, został Jerzy Kott. więcej

Startuje biznesowy podcast Google Firmy Jutra Dziś

W listopadzie ubiegłego roku wystartował bezpłatny program Google, Polskiego Funduszu Rozwoju oraz Chmury Krajowej dla przedsiębiorców - Firmy Jutra. Ich historie, a także konkretne porady o tym, jak rozwijać firmę w internecie, będzie można posłuchać teraz w formie podcastów Firmy Jutra Dziś, prowadzonych przez Olgę Kozierowską i Grega Albrechta. więcej

Jet Line członkiem IAB Polska

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line została członkiem IAB Polska, branżowej organizacji wspierającej uczestników rynku komunikacji interaktywnej. więcej

7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej

O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy coraz częściej sięgają po produkty premium

Wśród polskich konsumentów zauważalnie wzrosło zainteresowanie produktami premium - wynika z najnowszych analiz firmy badawczej GfK. Według danych, przy zakupie „produktów z wyższą ideą" szczególnie ważne dla polskich gospodarstw domowych stają się trzy czynniki: dbałość o środowisko, troska o dobrostan zwierząt oraz wspieranie lokalnych producentów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk w Triple PR

Kinga Ostrowska i Tomasz Puszczyk działu client service agencji Triple PR. Objęli stanowiska PR consultantów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spółka Roberta Lewandowskiego pokazuje zwiastun gry ,,Football Coach" (wideo)
Telewizja i superszybki internet w dowolnym miejscu? Zakończono przełomowe testy
Facebook w ogniu krytyki. Długoletni inwestor sugeruje postawienie zarzutów firmie Marka Zuckerberga
Microsoft studzi atmosferę wokół metaverse
Cyberprzestępcy wykorzystują reklamy w wyszukiwarce Google w celu kradzieży kryptowaluty
ATM Grupa rozważa sprzedaż 30 proc. akcji BoomBitu
Orange prezentuje ofertę świąteczną. Klienci mogą otrzymać telewizor lub smartfon za złotówkę
League of Legends i Fortnite rozpoczynają współpracę, Jinx w ofercie gry
Jerzy Kott nowym CTO home.pl
Ponad 116 tys. klientów skorzystało w ZUS z e-wizyt
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj