Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 22 Marca 2022
 
 
 
Polska Press reaktywuje Instytut Dziennikarstwa. Na jego czele Dorota Kania
 
Polska Press Grupa reaktywuje fundację Instytut Dziennikarstwa. Jej prezeską została Dorota Kania, członkini zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy doprowadzić do tego, by jak najwięcej młodych ludzi chciało pracować w zawodzie dziennikarza - mówi Kania. W skład prezydium fundacji weszli Agata Rębiś, Grzegorz Widenka i Tomasz Przybek. więcej
 
 
Prawie 190 mln zł zysku netto Wirtualnej Polski w 2021 roku
 
W ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 38 proc. do 872,24 mln zł i zysku netto z 81,7 do 187,8 mln zł. Mocno wzrosły wpływy z reklam internetowych, natomiast sprzedaż Wakacje.pl była nadal o jedną piątą niższa niż w 2019 roku. Firma udostępnia wszystkim reklamodawcom panel WP Ads do samodzielnego zarządzania kampaniami. więcej
 
 
Hakerzy z Anonymous grożą atakami zachdnim firmom, które nie wycofały się z Rosji
 
Kolektyw hakerski Anonymous wezwał zagraniczne firmy nadal działające w Rosji, żeby wycofały się z tego rynku. Jeśli się na to nie zdecydują, będą kolejnym celem ataków ze strony Anonymous. więcej
 
 
CDA z 19 mln zł zysku netto. CDA Premium ma 447 tys. subskrybentów
 
W ub.r. firma CDA osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,3 proc. do 68,62 mln zł oraz zysku netto z 16,34 do 19,04 mln zł. Na koniec ub.r. z usługi CDA Premium korzystało 447,3 tys. subskrybentów, prawie dwa razy więcej niż na koniec 2019 roku. więcej
 
 
PZPN nie zerwał umowy sponsorskiej z Leroy Merlin
 
Polski Związek Piłki Nożnej na razie nie podjął decyzji co do dalszej współpracy z francuską siecią sklepów Leroy Merlin, która jest mocno krytykowana, ponieważ nie wycofała się z Rosji. Leroy Merlin jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od prawie 6 lat, obecna umowa obowiązuje do końca br. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Viaplay zainteresowany transmisjami z PKO BP Ekstraklasy. "Nowy kontrakt będzie rekordowo wysoki" więcej
 
Marki, które zostały w Rosji, powinny teraz milczeć więcej
 
Czytamy mowę ciała Putina. Kiedy kłamie i się stresuje? "Ruchy kciukiem są od niego niezależne" więcej
 
TVP chce nadawać zarówno z naziemnego MUX-5, jak i MUX-6 więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Konsultant(ka) STARS
Redaktor nocny Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży TVN GRUPA DISCOVERY
Główny Specjalista ds. technologii i inwestycji TVP
Manager ds. Prenumeraty Ringier Axel Springer
PR Account Executive ( komunikacja produktowa) Publicis Consultants
PR Specialist MSL
SENIOR STAFF + ACCOUNT MANAGER GLOBAL LISTINGS
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Mask singer" ogląda 1,25 mln osób

Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show „Mask singer” oglądało średnio 1,25 mln widzów, o 290 tys. osób więcej, niż nadawany niemal rok temu w tym paśmie program „Power Couple”. TVN w paśmie nadawania nowego show jest wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Biznes24 poszerza zespół i wprowadza nowe programy. ,,W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku"

Biznes24 poszerza zespół i wprowadza nowe programy. W poniedziałek wystartowała internetowa rozgłośnia radiowa kanału. - Dużym sukcesem było wypracowanie od października 2021 roku rentowności na poziomie operacyjnym. W 2022 roku spodziewamy się wypracowania zysku - mówi Roman Młodkowski, prezes zarządu i założyciel Biznes 24. więcej

Można już złożyć wniosek o dofinansowanie dekodera lub telewizora

Od poniedziałku można na w placówkach Poczty Polskiej składać wnioski o przyznanie dofinansowania na zakup odbiornika cyfrowego, umożliwiającego odbiór naziemnej telewizji cyfrowej w standardzie cyfrowym DVB-T2. Chodzi o dopłaty na dekodery, w wysokości 100 zł. Wnioski będą przyjmowane przez 9 miesięcy, do końca roku. więcej

2,79 mln widzów koncertu ,,Razem z Ukrainą", TVN liderem

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN charytatywny koncert „Razem z Ukrainą” oglądało średnio 2,79 mln widzów, a przynajmniej przez 1 minutę transmisja dotarła do 5,96 mln osób. TVN w paśmie nadawania audycji był liderem rynku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszyła infolinia TVP i Emitela w sprawie DVB-T2/HEVC

Telewizja Polska we współpracy z Emitelem uruchomiła infolinię o zmianie standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. To rozwiązanie ma pomóc widzom w przygotowaniu się do nadejścia DVB-T2/HEVC. więcej

Spółka MWE uruchomi testowy multipleks w DVB-T2/HEVC w kolejnym mieście

Grupa MWE w najbliższych dniach uruchomi multipleks eksperymentalny w standardzie DVB-T2/HEVC w Katowicach. Emisja będzie prowadzona na kanale 38. Firma uzyskała niezbędne pozwolenie od Urzędu Komunikacji Elektronicznej. więcej

Milion widzów ,,Naszego nowego domu 18" w Polsacie

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1 mln osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 220 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TV Republika rezygnuje ze spotów firm, które pozostały w Rosji

Telewizja Republika nie zamierza dalej emitować spotów firm, które w ostatnim czasie nie zawiesiły działalności w Rosji. - Apeluję o to samo do innych nadawców - stwierdził Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika. więcej

Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca

Firma telemetryczna Nielsen nie zostanie sprzedana konsorcjum funduszy private equity pomimo złożenia takiej oferty. Według doniesień cena zaproponowana przez potencjalnych kupców została uznana za zbyt niską, ponadto fundusz The WindAcre Partnership, jeden z największych udziałowców Nielsena nie zgodził się na transakcję i zagroził jej zablokowaniem. więcej

5 milionów złotych zebrano podczas koncertu TVN "Razem z Ukrainą"

W czasie koncertu charytatywnego Grupy TVN Discovery "Razem z Ukrainą" zebrano około 5 milionów złotych, które zasilą konto Polskiej Akcji Humanitarnej. Wydarzenie transmitowano w TVN, Player.pl i kilkudziesięciu stacjach na świecie. więcej

63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Trzeba za niego zapłacić 63,8 tys. zł. więcej

Uczestniczka ,,Down the road" gospodynią prognozy pogody w TTV

W poniedziałek, 21 marca prognozę pogody w TTV prowadziła Dominika Kasińska, uczestniczka pierwszej edycji „Down the road”. więcej

Ukraińskie kanały telewizyjne jako jedna platforma. Wołodymyr Zełenski podpisał dekret

Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski zatwierdził dokument decydujący o połączeniu wszystkich działających w kraju informacyjnych kanałów telewizyjnych w jednolitą platformę. Władze wyjaśniają, że w dobie wojny z Rosją konieczna jest jednolita polityka informacyjna w mediach. Zapewniają też, że żaden kanał nie zostanie zamknięta, a nadawcy będą mieli pewną swobodę twórczą. więcej

Zmarł Dominik Raczkowski, uczestnik "Warsaw Shore"

W wieku 24 lat zmarł tragicznie Dominik Raczkowski, uczestnik piętnastej edycji reality show MTV "Warsaw Shore". więcej

Wiarygodny partner, proste zasady - pakiet OC/AC w LINK4

W gąszczu ofert licznych firm ubezpieczeniowych i przy mnogości dróg kupna możemy poczuć się jak turysta, który schodząc z trasy, zdał sobie sprawę, że właśnie zagubił się w gęstym lesie. I wtedy potrzeba jasnej informacji, prostego przewodnika co zrobić, by odnaleźć bezpieczną ścieżkę w gąszczu ofert i propozycji różnych towarzystw ubezpieczeniowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio zrywa umowę reklamową z Leroy Merlin

Polskie Radio zdecydowało się w poniedziałek zerwać współpracę reklamową z francuską siecią sklepów Leroy Merlin. To jedyna firma obecna w Rosji, która promowała się ostatnio na antenach publicznego nadawcy. więcej

 
Agora jedyną firmą, której prezes UOKiK w ub.r. zablokował przejęcie

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ub.r. wydał 300 decyzji w zakresie fuzji i przejęć przedsiębiorców, w tym 295 to zgody na koncentrację, 4 decyzje warunkowe oraz jeden zakaz - dotyczący przejęcia przez Agorę 60 proc. udziałów Eurozetu. Prezes UOKiK za naruszenia przepisów nałożył kary w łącznej kwocie prawie pół miliarda złotych. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PZPN nie zerwał umowy sponsorskiej z Leroy Merlin

Polski Związek Piłki Nożnej na razie nie podjął decyzji co do dalszej współpracy z francuską siecią sklepów Leroy Merlin, która jest mocno krytykowana, ponieważ nie wycofała się z Rosji. Leroy Merlin jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od prawie 6 lat, obecna umowa obowiązuje do końca br. więcej

Polskie Radio zrywa umowę reklamową z Leroy Merlin

Polskie Radio zdecydowało się w poniedziałek zerwać współpracę reklamową z francuską siecią sklepów Leroy Merlin. To jedyna firma obecna w Rosji, która promowała się ostatnio na antenach publicznego nadawcy. więcej

Renault wznawia produkcję w Rosji, w sieci wrze

Koncern motoryzacyjny Renault wznowił w poniedziałek produkcję samochodów w fabryce w Moskwie. W sieci już ruszyła lawina krytyki pod adresem firmy. więcej

PKO BP wybiera firmy badawcze do współpracy

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg, w którym wybierze firmy do realizacji badań marketingowych ad hoc. Oferty można składać do 1 kwietnia br. więcej

KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelenego przekazu reklamowego"

Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie w kampanii poświęconej strukturze kosztów produkcji energii w Polsce złamało standardy rzetelnego przekazu reklamowego - orzekła Komisja Etyki Reklamy w odpowiedzi na skargę złożoną przez WWF Polska. więcej

Dominika Matyszewska w zespole strategii agencji Labcon

Dominika Matyszewska, dotychczas senior social media specialist, objęła w agencji Labcon (Group One) stanowisko digital strategist. więcej

MediaCom, Mindshare Worldwide, WPP, L'Enfant Bileu i Unilever wśród zwycięzców rankingu reklamowego WARC Media100

Sieć Mindshare Worldwide, holding WPP, dom mediowy MediaCom New York, marka L'Enfant Bileu, koncern Unilever i kampania "Undercover Avatar" przygotowana przez Havas Sports&Entertainment Paris dla L'Enfant Bileu to zwycięzcy tegorocznego raportu WARC Media 100 oceniającego najlepsze firmy, marki i kampanie marketingowe na świecie. więcej

Biedronka zwróci kaucje za butelki zwrotne

Biedronka wprowadza nowy system kaucyjny dla pięciu piw butelkowych marek Żywiec, Warka, Namysłów, Harnaś i Kasztelan. Klienci mogą zwracać puste butelki zwrotne w 3150 placówkach w całej Polsce. więcej

Plakat Andrzeja Pągowskiego dla 24. edycji Orłów z ukraińskim przesłaniem

Tradycją Polskich Nagród Filmowych Orły są plakaty grafika Andrzeja Pągowskiego. Twórca w pracy promującej tegoroczną edycję nagród nawiązał w sposób szczególny do sytuacji na Ukrainie. więcej

Maspex przywraca markę napojów Ptyś

Grupa Maspex Wadowice wprowadziła do sprzedaży Tarczyn Ptyś. To znana i popularna przed laty marka napoju. więcej

Biedronka promuje się jako dobry pracodawca

Biedronka wystartowała z nową odsłoną kampanii employer brandingowej „Biedronka to MY. Codziennie”, udowadniając, że nikt lepiej nie opowie o pracy w sieci handlowej niż sami pracownicy. więcej

GetHero tworzy dział TikToka i mikroinfluencerów

Do zespołu wrocławskiej agencji influencer marketingowej GetHero dołączyło sześcioro nowych pracowników, a kolejnych czworo awansowało na wyższe stanowiska. W strukturze agencji wyodrębniony został też nowy dział TikToka i mikroinfluencerów. więcej

Focus Nation z kampanią dla PZU Auto

Rusza kampania ubezpieczeń komunikacyjnych PZU pod hasłem „Kompleksowe ubezpieczenie PZU Auto”. Realizację przygotowała agencja Focus Nation i dom mediowy Sigma Bis. więcej

Peace of Heart - charytatywna kolekcja NFT wspierająca Ukrainę

Ruszyła sprzedaż charytatywnej kolekcji NFT, która powstała z rysunków stworzonych przez ukraińskie dzieci. 100% dochodu z akcji Peace of Heart zostanie przekazane na działania Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy. więcej

63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN

W cenniku reklamowym TVN na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Trzeba za niego zapłacić 63,8 tys. zł. więcej

Ekipa przejęła drużynę futbolu amerykańskiego Kraków Kings

Grupa influencerów Ekipa przejęła drużynę futbolu amerykańskiego Kraków Kings, której sponsorem została jesienią ub.r. więcej

HiBrands autorem identyfikacji wizualnej Piątnicy Roślinnej

OSM Piątnica wprowadziła do sprzedaży nowe produkty mleczne pod submarką Piątnica Roślinna. Identyfikację wizualną nowej linii przygotowała agencja HiBrands.   więcej

Fundacja Ocalenie w kampanii prosi o przekazanie 1% podatku

Fundacja Ocalenie ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej", zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia uchodźców i uchodźczyń, którzy przybyli do naszego kraju. W akcję zaangażowała się aktorka Magdalena Różczka. więcej

Rosjanie zniszczyli sklep Leroy Merlin w Kijowie

W rosyjskim ostrzale centrum handlowego w Kijowie zniszczono także sklep francuskiej sieci Leroy Merlin, która odmówiła wycofania się z rosyjskiego rynku po inwazji Rosji na Ukrainę - podało w poniedziałek ukraińskie rządowe Centrum Komunikacji Strategicznej. więcej

Fundacja Unaweza zachęca do przekazania 1 proc. podatku. ,,Dajemy skrzydła kobietom oraz dzieciom"

Fundacja Martyny Wojciechowskiej Unaweza zachęca do przekazania 1 proc. podatku. więcej

Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends

Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press reaktywuje Instytut Dziennikarstwa. Na jego czele Dorota Kania

Polska Press Grupa reaktywuje fundację Instytut Dziennikarstwa. Jej prezeską została Dorota Kania, członkini zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy doprowadzić do tego, by jak najwięcej młodych ludzi chciało pracować w zawodzie dziennikarza - mówi Kania. W skład prezydium fundacji weszli Agata Rębiś, Grzegorz Widenka i Tomasz Przybek. więcej

W 2021 roku wzrosły przychody wydawcy ,,Rzeczpospolitej"

Grupa Gremi Media w 2021 roku odnotowała ponad 100 mln zł przychodów ze sprzedaży i miała 12,4 mln zł zysku netto. Skorygowana EBITDA grupy wyniosła 24,2 mln zł. Sama spółka Gremi Media miała 90,6 mln zł przychodów ze sprzedaży. więcej

Reuters nie zakończył współpracy z rosyjską agencją TASS. Pracownicy zbulwersowani

Pracowników Reutersa, jednej z najbardziej znanych agencji informacyjnych na świecie, bulwersuje trwająca współpraca ich firmy z rosyjską państwową agencją TASS, która publikuje niezweryfikowane informacje na temat wojny na Ukrainie - pisze portal Politico. więcej

,,Wprost" z tekstami ukraińskich studentów

„Dzienniki wojenne” to cykl, w którym Wprost.pl publikuje teksty studentów dziennikarstwa ze Lwowa, będących świadectwem wojny widzianej oczami młodego pokolenia Ukraińców. więcej

Polska Press apeluje do Rosjan o zatrzymanie wojny. List drukują dzienniki wydawcy

Dzienniki regionalne, należące do Polska Press zamieściły w poniedziałek list do Rosjan i prośbę do Polaków, aby udostępniać go szeroko w mediach społecznościowych. Celem ma być pobudzenie obywateli Rosji do powstrzymania wojny. Pod apelem podpisali się zarząd i zespół Polska Press. Kilka dni wcześniej apel ten wydrukowano w „Polska Times”, należącym do tego samego wydawcy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie 190 mln zł zysku netto Wirtualnej Polski w 2021 roku

W ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 38 proc. do 872,24 mln zł i zysku netto z 81,7 do 187,8 mln zł. Mocno wzrosły wpływy z reklam internetowych, natomiast sprzedaż Wakacje.pl była nadal o jedną piątą niższa niż w 2019 roku. Firma udostępnia wszystkim reklamodawcom panel WP Ads do samodzielnego zarządzania kampaniami. więcej

CDA z 19 mln zł zysku netto. CDA Premium ma 447 tys. subskrybentów

W ub.r. firma CDA osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,3 proc. do 68,62 mln zł oraz zysku netto z 16,34 do 19,04 mln zł. Na koniec ub.r. z usługi CDA Premium korzystało 447,3 tys. subskrybentów, prawie dwa razy więcej niż na koniec 2019 roku. więcej

Ukraińskie serwisy piszą ,,Rosja" i ,,Białoruś" małą literą

Część ukraińskich serwisów internetowych zaczęła pisać słowa „Rosja” i „Białoruś” od małej litery. Inwazja Rosji na Ukrainę (przy wsparciu Białorusi) trwa już prawie miesiąc. więcej

Google ze wsparciem dla uchodźców z Ukrainy. Dodatkowe informacje w wyszukiwarce i Mapach

Google wprowadził nowe narzędzie w wyszukiwarce i serwisie Mapy, które mają pomóc uchodźcom z Ukrainy. Lokalne biznesy mogą dodawać informacje, czy oferują osobom z Ukrainy bezpłatne produkty lub usługi, przekazywanie darów, zatrudnianie uchodźców i uchodźczyń, oferowanie bezpłatnej pomocy prawnej lub transport osób. Z kolei właściciele hoteli w państwach sąsiadujących z Ukrainą mogą zaznaczyć na swoim profilu firmy noclegi dla uchodźców i uchodźczyń - darmowe lub ze zniżką. Opcja funkcjonuje także w Polsce. więcej

Amazon Super - nowy program zniżkowy na Amazon.pl

Amazon uruchomił w Polsce nowy program zniżkowy Amazon Super, obejmujący produkty codziennego użytku - Amazon Super. więcej

Sąd w Rosji uznał Metę za medium "ekstremistyczne". Facebook i Instagram oficjalnie zakazane

Rosyjski sąd uznał w poniedziałek Meta Platforms INC., firmę-matkę Facebooka i Instagrama, za medium "ekstremistyczne" i zakazał działalności tych serwisów społecznościowych. więcej

Peace of Heart - charytatywna kolekcja NFT wspierająca Ukrainę

Ruszyła sprzedaż charytatywnej kolekcji NFT, która powstała z rysunków stworzonych przez ukraińskie dzieci. 100% dochodu z akcji Peace of Heart zostanie przekazane na działania Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy. więcej

David Beckham udostępnił swój profil na Instagramie szefowej szpitala w Charkowie

Były piłkarz David Beckham na jeden dzień przekazał swój instagramowy profil szefowej szpitala w Charkowie, która relacjonowała bieżącą sytuację w odlegiwanym przez Rosjan mieście.  więcej

Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends

Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen nie na sprzedaż. Za niska cena i opór udziałowca

Firma telemetryczna Nielsen nie zostanie sprzedana konsorcjum funduszy private equity pomimo złożenia takiej oferty. Według doniesień cena zaproponowana przez potencjalnych kupców została uznana za zbyt niską, ponadto fundusz The WindAcre Partnership, jeden z największych udziałowców Nielsena nie zgodził się na transakcję i zagroził jej zablokowaniem. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tomasz Leleno rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii

Tomasz Leleno został kierownikiem biura komunikacji i rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii w Warszawie. więcej

Agencja Od kuchni wprowadza na rynek roślinną markę Planty

Planty, nowy gracz na rynku polskich produktów roślinnych, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji Od kuchni. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Hakerzy z Anonymous grożą atakami zachdnim firmom, które nie wycofały się z Rosji
Można już złożyć wniosek o dofinansowanie dekodera lub telewizora
Starlink wspiera ukraińskie drony. Mogą niszczyć rosyjskie pojazdy w nocy
CD Projekt szykuje kolejną grę z serii ,,Wiedźmin"
Play z nową promocją: telewizja z internetem od 50 zł miesięcznie
Sony przejmuje studio deweloperskie Haven Entertainment Studios
Rosyjski serwis społecznościowy VKontakte zhakowany, użytkownicy dostali rzetelny komunikat o skutkach wojny
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj