WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce



ADH

Adhesion - miara oglądalności. Wskaźnik pochodny od Affinity, uwzględniający jednak liczebności badanych grup i dzięki temu mówiący więcej o strukturze demograficznej widzów. Liczony jako Affinity pomnożony przez liczebność badanej grupy i podzielony przez liczebność grupy odniesienia. Adhesion dla kilku grup sumuje się do 100% pod warunkiem, że badane grupy w całości zawierają się w grupie odniesienia - np. Kobiety 4+ i Mężczyźni 4+ w odniesieniu do grupy Wszyscy 4+. Opisuje atrakcyjność programu, jest mierzony przy pomocy badań telemetrycznych.

*

*

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

Gorące informacje

Zamów newsletter
SPRAWDŻ, CO ZYSKUJESZ