SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją

Emitowany w niedzielne wieczory przez Polsat trzeci sezon amerykańskiego serialu "Gotowe na wszystko" przegrał z ofertą konkurencyjnych kanałów. Produkcja miała także trochę niższą widownię niż programy emitowane w tym samym paśmie Polsatu rok temu.

Średnio każdy z odcinków trzeciej serii "Gotowych na wszystko" oglądało 1,41 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały Polsatu w czasie emisji serialu wyniosły 14,81 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 18,98 proc. (w grupie 16-49).


Wszyscy 4+
16-49
Data Start AMR SHR % SHR %
23-09-2007 22:03 1 343 189 11,06% 15,55%
23-09-2007 23:03 1 324 493 20,84% 27,70%
30-09-2007 22:04 1 594 332 14,64% 18,28%
30-09-2007 23:04 1 105 674 19,26% 23,54%
07-10-2007 22:04 1 592 004 12,95% 17,14%
07-10-2007 23:05 1 101 908 16,40% 20,49%
14-10-2007 22:05 1 643 034 14,08% 19,59%
14-10-2007 23:03 1 318 323 22,33% 28,62%
21-10-2007 22:03 1 857 573 12,51% 16,92%
21-10-2007 23:04 1 220 288 11,70% 17,19%
28-10-2007 22:04 1 355 198 13,03% 16,01%
28-10-2007 23:03 1 174 112 22,15% 27,06%
04-11-2007 22:05 1 422 686 12,59% 15,29%
04-11-2007 23:05 1 066 404 18,12% 23,34%
11-11-2007 22:04 1 447 050 12,33% 16,12%
11-11-2007 23:04 1 582 744 24,10% 29,86%
18-11-2007 22:04 1 464 522 11,72% 13,40%
18-11-2007 23:03 1 332 544 19,30% 21,47%
25-11-2007 22:03 1 576 819 12,27% 16,28%
25-11-2007 23:04 1 187 761 16,43% 21,30%
02-12-2007 22:05 1 460 049 11,71% 13,96%
02-12-2007 23:03 1 558 573 22,50% 26,23%
09-12-2007 22:04 1 713 230 14,30% 18,37%
średnia
1 410 525 14,81% 18,98%

Takie wyniki oglądalności "Gotowych na wszystko" sprawiły, że w paśmie nadawania serialu (niedziele 20.00 - 24.00) Polsat był dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem w tym czasie była TVP 1, która nadawała filmy fabularne. Oglądało je 2,37 mln widzów. Dalej znalazły się: TVN (m.in. "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numery z kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,77 mln ) i minimalnie wyprzedzająca Polsat - TVP 2 (m.in. filmy, "Panorama" i "Euroexpress"; 1,42 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 2 366 251 25,02%
TVN 1 770 090 18,72%
TVP 2 1 420 436 15,02%
Polsat - Gotowe na wszystko 1 410 525 14,81%

Rok temu w niedzielnym paśmie od 22.00 do 24.00 Polsat oglądało więcej widzów niż teraz. Było to 1,48 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 17,17 proc. (w 4+) i 20,27 proc. (w 16-49).

Według cennikowych danych netto (bez rabatów) przy reklamach nadawanych wokół trzeciej odsłony "Gotowych na wszystko" Polsat zarobił 16,1 mln zł. Dla porównania, wpływy ze spotów nadawanych przy "Skazanym na śmierć", emitowanym przez Polsat w niedzielnym paśmie 20.00 - 22.00, wyniosły 39,3 mln zł (serial oglądało średnio 4,19 mln widzów, czyli trzy razy więcej niż "Gotowe").

Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów młodych i w średnim wieku (od 20 do 54 lat) oraz mieszkańców średnich i dużych miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 41,42% 86

Kobiety 58,58% 113
Wiek 4- 9 1,63% 26

10- 15 5,17% 65

16 - 19 5,49% 87

20 - 24 9,20% 103

25 - 29 12,02% 143

30 - 34 8,92% 118

35 - 39 10,76% 164

40 - 44 8,39% 124

45 - 49 12,84% 159

50 - 54 8,59% 104

55 - 59 5,57% 80

60+ 11,42% 63
Wlk.miasta Wieś 36,74% 96

< 50 tys. 23,39% 97

50-100 tys. 9,95% 112

100-200 tys. 8,17% 102

> 200 tys. 21,75% 106
Zawód Top management 10,52% 130

Pracownicy szczebla średniego 15,31% 127

Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,55% 128

Emeryci 18,72% 72

Inne 30,90% 89
Wykształcenie Podstawowe 50,86% 112

Średnie 31,04% 105

Wyższe 11,30% 105

Inne 6,80% 48

Dołącz do dyskusji: 'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl