SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją

Emitowany w niedzielne wieczory przez Polsat trzeci sezonamerykańskiego serialu "Gotowe na wszystko" przegrał z ofertąkonkurencyjnych kanałów. Produkcja miała także trochę niższąwidownię niż programy emitowane w tym samym paśmie Polsatu roktemu.

Średnio każdy z odcinków trzeciej serii "Gotowych na wszystko"oglądało 1,41 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. UdziałyPolsatu w czasie emisji serialu wyniosły 14,81 proc. (w grupiewszystkich widzów) i 18,98 proc. (w grupie 16-49).


Wszyscy 4+
16-49
DataStartAMRSHR%SHR%
23-09-200722:031 343 18911,06%15,55%
23-09-200723:031 324 49320,84%27,70%
30-09-200722:041 594 33214,64%18,28%
30-09-200723:041 105 67419,26%23,54%
07-10-200722:041 592 00412,95%17,14%
07-10-200723:051 101 90816,40%20,49%
14-10-200722:051 643 03414,08%19,59%
14-10-200723:031 318 32322,33%28,62%
21-10-200722:031 857 57312,51%16,92%
21-10-200723:041 220 28811,70%17,19%
28-10-200722:041 355 19813,03%16,01%
28-10-200723:031 174 11222,15%27,06%
04-11-200722:051 422 68612,59%15,29%
04-11-200723:051 066 40418,12%23,34%
11-11-200722:041 447 05012,33%16,12%
11-11-200723:041 582 74424,10%29,86%
18-11-200722:041 464 52211,72%13,40%
18-11-200723:031 332 54419,30%21,47%
25-11-200722:031 576 81912,27%16,28%
25-11-200723:041 187 76116,43%21,30%
02-12-200722:051 460 04911,71%13,96%
02-12-200723:031 558 57322,50%26,23%
09-12-200722:041 713 23014,30%18,37%
średnia
1 41052514,81%18,98%

Takie wyniki oglądalności "Gotowych na wszystko" sprawiły, że wpaśmie nadawania serialu (niedziele 20.00 - 24.00) Polsat byłdopiero stacją czwartego wyboru. Liderem w tym czasie była TVP 1,która nadawała filmy fabularne. Oglądało je 2,37 mln widzów. Dalejznalazły się: TVN (m.in. "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numeryz kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,77 mln ) i minimalniewyprzedzająca Polsat - TVP 2 (m.in. filmy, "Panorama" i"Euroexpress"; 1,42 mln).


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 12 366 25125,02%
TVN1 770 09018,72%
TVP 21 420 43615,02%
Polsat - Gotowe na wszystko1 41052514,81%

Rok temu w niedzielnym paśmie od 22.00 do 24.00 Polsat oglądałowięcej widzów niż teraz. Było to 1,48 mln osób przy udziałach wrynku na poziomie 17,17 proc. (w 4+) i 20,27 proc. (w 16-49).

Według cennikowych danych netto (bez rabatów) przy reklamachnadawanych wokół trzeciej odsłony "Gotowych na wszystko" Polsatzarobił 16,1 mln zł. Dla porównania, wpływy ze spotów nadawanychprzy "Skazanym na śmierć", emitowanym przez Polsat w niedzielnympaśmie 20.00 - 22.00, wyniosły 39,3 mln zł (serial oglądało średnio4,19 mln widzów, czyli trzy razy więcej niż "Gotowe").

Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przedtelewizory głównie kobiety, widzów młodych i w średnim wieku (od 20do 54 lat) oraz mieszkańców średnich i dużych miast.



ADH %AFF
PłećMężczyźni41,42%86

Kobiety58,58%113
Wiek4- 91,63%26

10- 155,17%65

16 - 195,49%87

20 - 249,20%103

25 - 2912,02%143

30 - 348,92%118

35 - 3910,76%164

40 - 448,39%124

45 - 4912,84%159

50 - 548,59%104

55 - 595,57%80

60+11,42%63
Wlk.miastaWieś36,74%96

< 50 tys.23,39%97

50-100 tys.9,95%112

100-200 tys.8,17%102

> 200 tys.21,75%106
ZawódTop management10,52%130

Pracownicy szczebla średniego15,31%127

Pracownicy fizyczni i rolnicy24,55%128

Emeryci18,72%72

Inne30,90%89
WykształceniePodstawowe50,86%112

Średnie31,04%105

Wyższe11,30%105

Inne6,80%48

Dołącz do dyskusji: 'Gotowe na wszystko' przegrały z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl