SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 'Tina' zyskała

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, swoje wyniki poprawiła tylko 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 353 444 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 3 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 285 280 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 236 988 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 201 092 egz.

maj
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 541975 353444 615888 343045
Przyjaciółka 499817 285280 733192 416777
Pani Domu 486952 236988 722802 349786
Naj 461696 201092 584975 276733


2007

maj kwiecień

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 541975 353444 554335 353887
Przyjaciółka 499817 285280 528745 323757
Pani Domu 486952 236988 551896 296906
Naj 461696 201092 492830 262079

Dołącz do dyskusji: Tylko 'Tina' zyskała

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl