SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 'Tina' zyskała

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, swojewyniki poprawiła tylko 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w maju 2007 sprzedażogółem w wysokości 353 444 egzemplarzy wyprzedzając tym samympozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet.Oznacza to 3 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresuw 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 285 280 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 236 988 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 201 092 egz.

maj
ZKDP20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina541975353444615888343045
Przyjaciółka499817285280733192416777
PaniDomu486952236988722802349786
Naj461696201092584975276733


2007

majkwiecień

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina541975353444554335353887
Przyjaciółka499817285280528745323757
Pani Domu486952236988551896296906
Naj461696201092492830262079

Dołącz do dyskusji: Tylko 'Tina' zyskała

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl