Prudential rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną
Nationale-Nederlanden nowym klientem K+PR
Łukasz Chudy na czele zespołu produkcyjnego w Altavia Polska
Daniel Przygoda na czele działu kreacji w Fabryce Marketingu
Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Mateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje do konsultacji rynkowych, będzie przetarg reklamowy
Lidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką
Mangusta otwiera studio postprodukcji, wykorzystuje technologię AI
Kinesso agencją digitalową Vectry
Karolina Fijołek-Gajewska dyrektorką działu usług w MediaMarkt Polska
LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena
PZPN prezentuje nowe koszulki reprezentacji Polski
Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu
Influencerzy Fit Lovers promują markę Biedronki
Continental stawia na Hand Made
MAX Premium Burgers wprowadzi do oferty nowego burgera. Najpierw niespodzianka
Trudna relacja gracza z poborcami podatkowymi w nowej odsłonie kampanii Betclic
Brad Pitt w wiosennej kampanii De'Longhi
Teads w kolejnych krajach z VIDAA