Rośnie liczba gazetek handlowych
Ceny w sklepach wyhamowały. Gdzie jest najtaniej, gdzie najdrożej?
Większość Polaków ocenia, że ich wiedza o prawach konsumenckich jest na średnim poziomie
Wynik Orlenu zmaleje o miliardy. Przyczyną odpisy
36 proc. Polaków porównuje oferty w sklepach i wybiera tańsze produkty
12 mld zł na reklamy. Internet urósł trzy razy mocniej od telewizji
Najsilniejsze marki pod względem znajomości reklam: Biedronka, Allegro, Lidl
Konsumenci wybierają wolniejsze i świadome życie
Polski rynek reklamy zewnętrznej wart w 2023 roku prawie 650 mln zł
Ile kosztuje pojedynczy produkt? Czy w ciągu ostatnich 30 dni był droższy czy tańszy? UOKiK przygląda się sprawie
Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w 2023 roku
Grupa CCC poprawia zysk. HalfPrice urósł o połowę, eobuwie ze spadkiem
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
Sigma Bis to nie dom mediowy, tylko konwojent przewożący państwowe pieniądze
Media Expert, Lidl i Orange najaktywniejszymi markami w telewizji w 2023 roku
Prawie 5,4 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2023 roku
Zaufanie do marki i szeroka oferta istotniejsze dla kupujących od ceny
O prawie 24 proc. wzrosły ub.r. stawki freelancerów w kategorii copywriting
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
Allegro, Rossmann i Lidl najsilniejszymi markami w Polsce. Wiele brandów ze spadkami