Nowy serial TVP1 „Komisja morderstw” ogląda średnio 1,08 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana jest we wtorki o godz. 21.25, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 1,08 mln osób, co przełożyło się na 7,88 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 6,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.
Oglądalność programu odcinek po odcinku
Zobacz tabelęTVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 17,97 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi jest TVN (9,89 proc.; gł. „Top model” i film fabularny), a trzeci - Polsat (9,55 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Kultura | „Komisja morderstw” - nowy serial TVP1. "Bardzo mrocznie. Byliśmy w takich miejscach, w których prywatnie nie chciałbym się znaleźć" |
Widownia produkcji na tle konkurencji
Zobacz tabelę„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.
Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.
W sierpniu br. udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,53 proc.