Nowy paradokumentalny serial „Słoiki” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
Premierowe odcinki „Słoików” emitowane są w Polsacie w soboty o godz. 17.50, począwszy od 7 marca br. Cztery pierwsze odcinki serialu oglądało średnio 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 10,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek produkcji. Zgromadził on przed telewizorami 1,4 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki
Zobacz tabelęPolsat w czasie emisji „Słoików” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP1, nadająca wówczas powtórki „Ojca Mateusza” i „Rancza”, co przekłada się na 19,87 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN („Odlotowy ogród” i „Kuchenne rewolucje”; 9,46 proc.) oraz TVP2 (magazyn „WOK - Wszystko o Kulturze”, „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 8,43 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a Polsat zajmuje miejsce trzecie.
Oglądalność konkurencji
Zobacz tabelęW serialu paradokumentalnym „Słoiki” przedstawiane są prawdziwe historie ludzi, którzy przyjechali z prowincji do Warszawy. Produkcja pokazuje ścierające się w stolicy dwa odmienne światy: małomiasteczkowy i wielkomiejski. Producentem serialu jest firma Outset Films (więcej na ten temat).