Telewizja2014-05-23
15

1,3 mln widzów oglądało start reality-show „Rolnik szuka żony” w TVP1

Zerowy odcinek nowego reality-show „Rolnik szuka żony” średnio oglądało 1,33 mln widzów. W czasie jego emisji TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w  rynku telewizyjnym. Stała emisja programu ruszy jesienią br.

Zerowy odcinek nowego reality-show „Rolnik szuka żony” TVP1 wyemitowała 21 maja o godz. 20.30. W czasie programu została zaprezentowana ósemka rolników poszukujących wybranki życia. Przyciągnął on przed ekrany średnio 1,33 mln widzów, co przełożyło się na 9,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 7,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W czasie jego emisji Jedynka przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w  rynku telewizyjnym. W tym czasie pierwsze miejsce należało do TVP2, która emitowała wówczas popularne seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, co przełożyło się na aż 28,83 proc. udziału. Drugie miejsce zajął kanał TVN („Na Wspólnej” i „W-11”; 12,37 proc.), a trzecie - Polsat („Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 11,92 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem również była Dwójka, a dalej uplasowały się pozostałe stacje: Polsat, TVN i Jedynka.

Oglądalność reality-show „Rolnik szuka żony” na tle konkurencji

Zobacz tabelę


„Rolnik szuka żony” to program rozrywkowy, w którym polscy rolnicy poszukują partnerki na całe życie. W zerowym odcinku, w serii krótkich wizytówek każdy z nich przedstawił swoje pasje, marzenia, plany na życie i wizję swojej wymarzonej kobiety. Telewizja Polska przez miesiąc czekać będzie na listy pań zainteresowanych bohaterami programu. W pełnej serii emitowanej w TVP1 jesienią br. wystąpią rolnicy, którzy cieszyć się będą największym zainteresowaniem kandydatek. Widzowie będą śledzić jak bohaterowie spędzają czas z kolejnymi paniami. Na koniec zdecydują, z którą z nich chcą spędzić życie.

 

Reality-show realizowany jest na podstawie brytyjskiego formatu „Farmer Wants a Wife”, który powstał na podstawie pomysłu Country Living Magazine, we współpracy z FremantleMedia. Dotąd jego lokalne wersje zrealizowano w ponad 30 krajach, m.in. w Niemczech (nadaje go tam największy kanał komercyjny RTL), a także w Austrii, USA, Francji, Hiszpanii, Szwecji, Grecji, Czechach czy Australii. Za realizację polskiej wersji formatu odpowiada firma Fremantle Media Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział TVP1 w rynku wyniósł w kwietniu 12,39 proc. (zobacz szczegóły).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas