Telewizja2015-03-20
7

1,3 mln widzów „Project Runway 2”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

Drugą serię modowego reality-show „Project Runway” ogląda średnio 1,33 mln widzów, więcej niż TVN miał w tym samym paśmie rok temu. Program daje stacji drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie 16-49.

„Project Runway 2” nadawany jest na antenie TVN w środy o 21.30, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 1,33 mln widzów. Przełożyło się to na 9,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 13,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził trzeci odcinek, w którym gościnnie pojawiła się Maryla Rodowicz. Oglądało go 1,39 mln widzów.

 Oglądalność programu odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Reality-show ma o 110 tys. widzów więcej niż nadawana rok temu w środy o 21.30 w TVN „Bitwa o dom”. Pierwsze trzy odcinki tamtej produkcji oglądało średnio 1,22 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 8,85 oraz 10,62 proc. (zobacz te dane).

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/2-mln-widzow-you-can-dance-8-tvn-przegrywa-z-tvp2-i-polsatem ##

Nowa seria „Projectu Runway” cieszy się jednak mniejszą popularnością niż emitowana rok temu pierwsza edycja formatu, którą śledziło średnio 1,63 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 10,23 proc. i 14,62 proc. Reality-show pokazywano jednak wtedy w zupełnie innym paśmie - w niedziele o 21.00 (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem jest Dwójka, pokazująca wówczas „Na sygnale” i filmy fabularne, co daje jej 17,48 proc. udziału. Trzecie miejsce należy do Jedynki (program „Po prostu”, film fabularny i mecze Ligi Mistrzów; 9,30 proc.), a czwarte - do Polsatu („Top Chef” i filmy; 9,08 proc.).
W grupie komercyjnej TVN jest jednak liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVP2 i TVP1.

Widownia „Project Runway” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

W programie „Project Runway” 13 młodych projektantów rywalizuje ze sobą w różnych zadaniach związanych z projektowaniem mody. Ich zmagania ocenia prowadząca show Anja Rubik oraz jurorzy Joanna Przetakiewicz i Marcin Tyszka. Zawodników podczas wykonywania zadań wspiera mentor Tomasz Ossoliński. Program produkuje firma FremantleMedia Polska.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas