Telewizja2013-02-06
10

1,4 mln widzów ogląda „Imperium disco polo” w Polsacie

Magazyn „Imperium disco polo” ogląda na antenie Polsatu w sobotnie wieczory średnio 1,43 mln osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu przegrywa z konkurencją.

„Imperium disco polo” to program, który premierowo pokazywany był w Polsat Play. Główna antena Polsatu powtarza go w soboty o 18.20 począwszy od 1 grudnia ub.r. Średnia widownia dziesięciu dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,43 mln widzów, co przełożyło się na 10,36 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Magazyn śledzi mniej widzów niż Polsat oglądało w tym samym paśmie rok wcześniej. Stacja gromadziła wtedy 1,96 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,63 proc. oraz 16,49 proc.

W czasie emisji „Imperium disco polo” Polsat przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która nadaje wówczas „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę” i gromadzi przed ekranami 16,88 proc. widzów. Druga jest TVP1 („Jaka to melodia?”; 15,85 proc.) a trzecia - TVN (powtórki „Kuchennych rewolucji”; 11,99 proc.). W grupie komercyjnej magazyn także zajmuje czwarte miejsce, ale liderem tam jest TVN przed TVP2 i TVP1.

W „Imperium disco polo” prezentowane są wybrani artyści tego nurtu muzycznego, kulisy powstania największych hitów oraz relacje z koncertów. Znaleźć w nim można też komentarze ekspertów na temat kultury disco polo.


Zespół Weekend, fot. Polsat


Trzy topowe odcinki „Imperium disco polo”

Zobacz tabelę

 
Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

 


 

Autor:mk

Więcej informacji:Imperium disco polo, disco polo

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas