Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.
Średni udział w rynku wyniósł 14,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 14,52 proc. udziału w rynku 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 10,98 proc. i 13,95 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49).
Liderem pasma była Jedynka z 3,06 mln widzów i 29,21 proc. udziału w grupie 4+. Kolejna pozycja z 1,78 mln osób i 17 proc. udziału przypadła TVP2. Za Polsatem – na czwartej pozycji znalazła się telewizja TVN z liczbą 896 tys. widzów i 8,56 proc. udziału.
Wpływy reklamowe wokół formatu wyniosły 5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W profilu widowni dominowały osoby po 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do jego kontynuacji.
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.
Program produkuje ATM Grupa.