Telewizja2015-11-12
4

1,90 mln widzów „Familiady”. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

„Familiada”; fot. TVP„Familiada”; fot. TVP

„Familiadę” w jesiennej ramówce ogląda 1,90 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia teleturnieju niemal się nie zmieniła. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym.

Od 1 września do 9 listopada br. „Familiadę” oglądało średnio 1,90 mln widzów. Przełożyło się to na 20,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP2 oglądać można w soboty i niedziele o godz. 14.00.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia „Familiady” niemal się nie zmieniła - minimalnie wzrosła widownia, ale spadł udział w rynku. Wówczas program prowadzony przez Karola Strasburgera oglądało średnio 1,88 mln widzów, przy udziale wynoszącym 20,97 proc.

Dwójka w paśmie nadawania teleturnieju jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugi jest Polsat z wynikiem na poziomie 8,93 proc. Stacja ta wtedy pokazuje gł. powtórki talent-shows: „Hell’s Kitchen” i „SuperDzieciak”. Trzeci jest TVN (powtórki „MasterChef’a” i „Mam talent!”; 7,53 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabulerne i program „Retromania”; 5,98 proc.).

Zobacz tabelę

Wpływy z reklam pokazywanych wokół rodzinnego programu w analizowanym okresie wyniosły 1,98 mln zł. Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. było to 2,49 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wyniósł 8,45 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Familiada, teleturniej

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas