Telewizja2013-05-27
4

1,91 mln widzów „Zdrad”. Polsat przegrał z TVP1 i TVN

Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Zdrady” oglądało średnio 1,91 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z propozycjami TVP1 i TVN. Wpływy z reklam wyniosły 13,7 mln zł.

„Zdrady” na antenie Polsatu oglądać można było w okresie od 28 lutego do 23 maja br. w czwartki o godz. 20.00. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,91 mln osób, co przełożyło się na 12,55 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu nadany 21 marca br. Obejrzało go 2,23 mln osób.

Polsat w paśmie emisji „Zdrad” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP1, która pokazywała wtedy „Pogodę” i „Ojca Mateusza”, co przełożyło się na 26 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVN („Na Wspólnej” i „W-11 - Wydział Śledczy”; 15,92 proc.). Za Polsatem uplasowała się tylko  TVP2 („Barwy szczęścia” i „Dr House”; 11,10 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

W każdym odcinku „Zdrad” opowiadana była historia innej pary, w której jeden z partnerów podejrzewa drugiego o zdradę. Widzowie mogli zobaczyć jak w odkryciu prawdy pomaga mu prywatny detektyw, a pomocy udziela psycholog. Paradokument reżyserowany był przez Okhiła Khamidova i produkowany przez firmę Tako Media.

Wpływy z reklam przy emisji serialu wyniosły 13,7 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).


Widownia „Zdrad” na tle konkurencji

Zobacz tabelę

Autor:mk

Więcej informacji:Zdrady

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas