Reklama2002-11-18
0

1-sekundowa kampania Dosi

Trudna sytuacja rynkowa prowadzi do coraz większej konkurencji cenowej zwłaszcza wśród producentów proszków do prania należących do segmentu ekonomicznego. W celu zwiększenia swojej konkurencyjności Reckitt Benckiser wprowadził nową promocję "Dosia 500 g za 1,99 zł". Jednocześnie aby zwiększyć zauważalność zarówno promocji jak również marki Dosia, postanowiono użyć formatu 1 sekundowego.

Grupę docelową stanowią kobiety w młodym i średnim wieku, posiadające rodziny i dysponujące skromnym budżetem, dla których jakość za przystępną cenę gra główną rolę przy wyborze środków czystościowych.

W komunikacji pokazany jest packshot, na który dynamicznie najeżdża cena promocyjna. Całość przekazu wzmocniona jest charakterystycznym efektem dźwiękowym w celu wzmocnienia zauważalności w bloku reklamowym.

Reklama emitowana była od 21 do 27 października w telewizji Polsat. Planowaniem i kupnem mediów zajmował się The Media Edge.

Dyrektor kreatywny: Jacek Maciejewski

Dyrektor artystyczny: Wojtek Sobczyński

Przedstawiciel klienta:

Krzysztof Kamiński
Marcin Kuchta

Przedstawiciele agencji:

Joanna Łojko
Natalia Krzyśków

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas