Telewizja2007-03-21
0

104 kanały w amerykańskich telewizorach

W przeciętnym amerykańskim domu rodzina miała w 2006 roku dostęp do 104,2 kanałów telewizyjnych - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Media Research.

W ubiegłym roku w każdym amerykańskim domu włączanych było 15,7 stacji telewizyjnych przez co najmniej 10 minut tygodniowo.

W czasach swojej najlepszej oglądalności nadawcy najczęściej emitowali dramaty (50 procent). 57 procent reklam nadawanych w tzw. prime-time miało długość 30 sekund.

W przeciętnym amerykańskim domu, w którym znajduje się przynajmniej jeden telewizor, mieszka 2,5 osoby. Przypada na nie 2,8 odbiorników telewizyjnych. Więcej niż jeden telewizor znajduje się w 82 procentach amerykańskich domostw. 84 procent posiada odtwarzacz DVD.

Nielsen Media Research to amerykańska firma z siedzibą w Nowym Jorku, która zajmuje się badaniem oglądalności, słuchalności i czytelnictwa mediów.

Autor:Brandweek - km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas