Serial kryminalny „Pakt” na antenie HBO oglądało średnio 124 tys. widzów. Produkcja notowała kilkukrotnie wyższy udział od średniej dobowej kanału.
„Pakt” w HBO nadawany był w niedziele o godz. 20.00. Z danych Nielsen Audience Meausrement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że sześcioodcinkowa produkcja gromadziła średnio 124 tys. widzów, co przełożyło się ma 0,70 proc. udziału stacji w całym rynku i 1,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek produkcji, który był odkodowany w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. Obejrzało go średnio 258 tys. osób.
Wyniki serialu są zdecydowanie wyższe od średnich dobowych udziałów kanału HBO, które w okresie od 8 listopada do 13 grudnia br. wyniosły odpowiednio 0,15 proc. i 0,24 proc.
Tydzień wcześniej przed emisją w telewizji każdy odcinek „Paktu” był dostępny w serwisie HBO GO, gdzie serial cieszył się sporą popularnością. Dodatkowo pierwszy epizod produkcji za darmo został udostępniony w serwisie YouTube, gdzie wyświetlono go już niemal 350 tys. razy.
Każdej niedzieli odcinki serialu powtarzane były o godz. 21.00 na antenie HBO2. Tam ich widownia wyniosła 37 tys. osób przy udziale na poziomie odpowiednio 0,22 proc. i 0,21 proc.
„Pakt” opowiadał o losach dziennikarza śledczego, który wpada na trop afery finansowej. Redaktor publikuje materiał, który wzbudza zainteresowanie opinii publicznej. Ale opisywana sprawa ma drugie dno. W serialu wystąpili m.in. Marcin Dorociński, Magdalena Cielecka, Marta Nieradkiewicz, Jacek Poniedziałek, Edward Linde-Lubaszenko i Marcin Wojciechowski. Wyreżyserował go Marek Lechki.