Reklama2010-03-09
2

131 projektów walczy w konkursie Media Trendy 2010

Do tegorocznego konkursu Media Trendy napłynęło 131 zgłoszeń. Natomiast w kategorii Young Media Lions walczy 10 projektów.

W tegorocznym konkursie Media Trendy do kategorii „Innowacja w mediach” nadesłano 46 projektów, a do kategorii „Innowacja w planowaniu mediów” – 85 prac. – Ze względu na trudną sytuacją rynkową, tak po stronie mediów jak i domów mediowych czy klientów, obawialiśmy się drastycznego spadku zgłoszeń w porównaniu z rokiem ubiegłym, ale okazało się, że nowe zdefiniowanie kategorii konkursowych zaowocowało podobną liczbą nadesłanych prac – opisuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający organizującego ten konkurs Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Obecnie jury rozpoczyna ocenianie w trybie on-line zgłoszonych projektów, co zakończy się 22 marca. Z wyłonionych w ten sposób prac zwycięskie zostaną wybrane przez jurorów podczas obrad 8 i 9 kwietnia w warszawskiej Zachęcie.

Z kolei w kategorii Young Media Lions zgłoszono 25 teamów. Brief przygotował dla nich Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, a stworzone 10 lutego prace ocenił komitet organizacyjny Media Trendów, wyłaniając w ten sposób 10 nominowanych projektów. Zwycięską pracę wybierze w głosowaniu jury konkursu, a jej autorzy wyjadą na festiwal reklamowy do Cannes.

Ponadto organizujące Media Trendy SAR, na podstawie zgłaszanych kandydatur, przyzna nagrody specjalne: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym, natomiast wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może otrzymać tytuł Grand Prix.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 26 kwietnia podczas uroczystej gali w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas