Reklama2009-02-13
0

135 strategii walczy o Media Trendy 2009

Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 135 strategiireklamowych. 53 projekty ubiegają się o miano innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów.

135 strategii reklamowych zgłoszonych do konkursu Media Trendy2009 to mniej niż w jego ubiegłorocznej edycji. - Rywalizacjadotyczy działań absolutnie nowatorskich, a z czasem rodzi sięwrażenie, że "wszystko już było" - uzasadnia Paweł Tyszkiewicz,dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR,które organizuje ten konkurs.

53 strategie zostały zgłoszone w kategorii innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów. Jury będzie w trybie on-lineoceniać prace od 16 do 24 lutego, a z wyłonionych w ten sposóbprojektów 5 marca wybierze zwycięskie. Ogłoszenie wyników nastąpi23 marca na uroczystej gali, podczas której zostaną równieżprzyznane nagrody dla człowieka mediów, medium roku i wydarzeniaroku na rynku medialnym. Wyjątkowy projekt, niezależnie odkategorii, może też otrzymać grand prix Media Trendów 2009.

Autor:tw

Więcej informacji:Media Trendy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas