Telewizja2010-10-28
3

13th Street z taką samą widownią jak Hallmark

Po niespełna półtora miesiąca emisji nowy kanał kryminalny 13th Street Universal notuję taką samą widownię jak rok temu miał jego poprzednik - Hallmark Channel. Wzrost udziału stacji nastąpił jednak w grupie komercyjnej 16-49.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że 13th Street Universal w okresie od dnia startu 13 września br. do 26 października br. zanotował średnią dobową oglądalność wynoszącą 22 tys. widzów przy udziale na poziomie 0,37 proc. w 4+ i 0,44 proc. w 16-49. W analogicznym okresie ub.r. Hallmark Channel także śledziło 22 tys. osób, a udział wśród wszystkich widzów również wynosił 0,37 proc. Jednak w grupie komercyjnej udział był niższy, bo wynosił 0,39 proc. 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszymi pozycjami nadanymi dotychczas na antenie13th Street Universal były odcinki seriali “Kryminalne zagadki Las Vegas” i “Dowody zbrodni”, pokazane 29 września br. Zgromadziły one odpowiednio po 166 tys. i 146 tys. widzów. To jedyne pozycje kanału, które przekroczyły próg 100 tys. oglądających. 

Zobacz tabelę


Dane telemetryczne pokazują, że 13th Street Universal oglądają najchętniej kobiety, osoby w wieku od 35 do 59 lat oraz mieszkańcy miast. 

Zobacz tabelę


13th Street zastąpił Hallmark 13 września br. Nowy kanał przejął większość oferty programowej swojego poprzednika, uzupełniając ją o nowe pozycje jak np. “Nowe Gliny” Stacja ma też inną oprawę graficzną.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas