Telewizja2013-04-25
27

150 tys. wypowiedzeń umów w nc+ w pierwszych tygodniach

Platforma nc+ w pierwszych trzech tygodniach działania otrzymała około 150 tys. wypowiedzeń umów od abonentów n i Cyfry+. Wzrost liczby wypowiedzeń wyhamował po zaprzestaniu przez operatora procesu automatycznej migracji.

Klienci składali wypowiedzenia, gdy okazało się, że proponowana im oferta jest droższa i muszą do niej zmigrować albo zrezygnować z usług operatora. W związku z ogromną krytyką tego procederu i zgłoszeniem sprawy przez klientów do UOKiK, platforma zmieniła swoje zasady działania. Automatyczna migracja została zniesiona, a abonenci, którzy wysłali wypowiedzenia, mogli je wycofać (poznaj szczegóły).

Arkadiusz Mierzwa, rzecznik nc+, poinformował, że od czasu wprowadzenia tych zmian (poinformowano o nich 12 kwietnia br.), dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała. Teraz migracja do nowej oferty dotyczy tylko klientów, którym kończą się umowy.

Platforma nie podaje, jaka jest aktualna liczba klientów, którzy stali się abonentami nowej oferty. Jak informował w połowie kwietnia br. prezes nc+ Julien Verley, po trzech tygodniach od wprowadzenia nowej oferty zmigrowało do niej 150 tys. klientów (więcej na ten temat). Łączna liczba klientów Cyfry+ i n w momencie startu nc+ to było ok. 2,5 mln osób.

nc+ cały czas przekonuje abonentów do przejścia do nowej oferty. 6 maja br. wzmocni ją nowym pakietem Ekstraklasa, który za 35-40 zł dawać będzie dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy i 20 podstawowych kanałów (dowiedz się więcej).

51 proc. udziałów w platformie nc+ ma Grupa Canal+, 32 proc. udziałów należy do TVN, a 17 proc. do UPC Polska. Transakcja połączenia Cyfry+ i n została sfinalizowana pod koniec ub.r.

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:nc+

KOMENTARZE(27)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas