Reklama 2010-08-31
2

150 zł zł eko-premii w promocji energooszczędnego sprzętu Siemens

Startuje promocja energooszczędnych urządzeń AGD marki Siemens. Akcję pod hasłem „Eko-logiczny wybór i 150 zł eko-premii” wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Market Share i BSH.

W ruszającej z początkiem września promocji sprzętu AGD Siemens każdy, kto kupi energooszczędną pralkę, zmywarkę, suszarkę lub lodówkę tej marki, otrzyma 150 zł. Celem akcji – zaplanowanej do końca października – jest zachęcenie konsumentów do korzystania z takich urządzeń, a tym samym – do dbania nie tylko o ochronę środowiska i klimatu, lecz również o swój domowy budżet.

Promocję wspierają działania reklamowe pod hasłem „Eko-logiczny wybór i 150 zł eko-premii”, które obejmują prasę (10 wybranych tytułów), internet (serwisy e-commetce) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii na polski rynek zaadaptowała agencja Market Share, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział reklamy firmy BSH.

Autor: tw

Więcej informacji: Siemens, promocja, kampania reklamowa

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas