Reklama2010-03-15
1

175 projektów powalczy o „Złote Formaty”

Do tegorocznej edycji konkursu „Złote Formaty” odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów samorządy zgłosiły 175 projektów promocyjnych.

- Myślę, że analiza prac konkursowych, która nastąpi już wkrótce przyniesie wiele niespodzianek – mówi Anna Proszowska-Sala, dyrektor festiwalu, który w dniach 21-22 kwietnia odbędzie się w Warszawie. Zwraca jednak uwagę m.in. na: przeprowadzoną w minionym roku kampanię „Śląskie pozytywna energia”, subtelne kampanie województwa Małopolskiego, zakończony proces opracowywania strategii marki Radomia, wizję Poznania jako miasta know-how oraz determinację i poziom zaawansowania w przygotowywaniu do konkursu o tytuł ESK2016 Gdańska i Łodzi.

 - Uważam, że na ukłon zasługują także wszystkie pozostałe miasta, które zdecydowały się wziąć udział w wyścigu o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury – dodaje Proszowska-Sala.

Festiwal Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w tym roku po raz czwarty, to poza konkursem także konferencja. Jednym z tematów będzie wykorzystanie narzędzie social media w działaniach marketingowych miast i regionów. Czy jednak samorządy, aby skutecznie się promować muszą być obecne w serwisach społecznościowych? - Używanie mediów społecznościowych ma tylko wtedy sens, kiedy przybliża nas do celu – podkreśla dyrektor festiwalu.

Autor:rps

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas