Reklama2013-12-09
0

180hb + Jung v. Matt, Cheil i DDB nagrodzone na Eurobest

Kampanie „Rak’n’Roll Records” (przygotowana przez 180 heartbeats + Jung v. Matt), „Bardzo dobre maniery” (Cheil Poland) i „Chalkboard Menu” (DDB Warszawa) otrzymały nagrody w zakończonej w piątek 26. edycji festiwalu Eurobest.

180 heartbeats + Jung v. Matt zdobyła srebro w kategorii „Best use or integration of music” za projekt charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’Roll Records przygotowany dla Fundacji Rak’n’Roll. Przypomnijmy, że za tę kampanię zdobyła w br. m.in. Grand Prix w kategorii komunikacji zintegrowanej na festiwalu Golden Drum (przeczytaj więcej i obejrzyj opis akcji).

 

Polski oddział Cheil Worldwide nagrodzono brązem w kategorii „Best use of ambient media: small scale” za kampanię „Bardzo dobre maniery” przygotowaną dla PCK. Akcja zachęcała, żeby układając odpowiednio sztućce po zjedzeniu posiłku w restauracji, dawać znać obsłudze, by doliczyła do rachunku 5 zł, które zostaną przekazane na wsparcie dzieci niejadających ciepłych posiłków (zobacz szczegóły kampanii).

 

DDB Warszawa również zdobyła brąz w kategorii Outdoor za kampanię „Chalkboard Menu” reklamującą McDonald’s. Reklamy te trafiły w br. na shortlisty konkursów Golden Drum i Cannes Lions (więcej na ten temat).


Konkurs Eurobest odbywa się nieprzerwanie od 1988 roku. W br. uroczysty finał imprezy odbył się w Lizbonie, a towarzyszył mu trzydniowy cykl seminariów, warsztatów oraz spotkań networkingowych. Wśród jurorów tegorocznej edycji znaleźli się Katarzyna Przewuska (Havas), oceniająca prace w kategorii PR, oraz Mariusz Pitura ( JWT), oceniający prace w kategorii „Outdoor i Radio”.

 

Autor:jj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas