Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na przygotowanie kampanii reklamującej Veedo.pl, serwis z treściami wideo uruchomiony właśnie przez Grupę TVN.
Działający od zeszłego tygodnia Veedo.pl zawiera klipy prezentujące talenty i zainteresowania internautów, a także krótkie materiały ze stacji telewizyjnych i innych mediów (więcej na ten temat).
Kampania reklamująca Veedo.pl zacznie się w najbliższych tygodniach. Jej motywem przewodnim będą interaktywne stickery, za pomocą których użytkownicy mogą oceniać i wyrażać swoje uczucia do materiałów wideo dostępnych w serwisie.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/veedo-pl-nie-bedzie-drugim-youtube-em-szansa-unikalne-tresci-opinie ##
Akcja będzie prowadzona w internecie, telewizji, na outdoorze i poprzez działania ambientowe.
180heartbeats + Jung v. Matt odpowiada za strategię i kreację kampanii. Nie podano, które inne agencje brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia.