Telewizja2014-09-26
3

2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjskiod lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

Drugi sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,09 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.

Premierowe odcinki drugiej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 21.45, począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po pierwszych trzech odcinkach średnia oglądalność serialu wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 15,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dla porównania, pokazywaną wiosną br., pierwszą edycję formatu śledziło średnio 1,92 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 12,45 proc. i 10,35 proc. (zobacz te dane).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie program „Kto poślubi mojego syna?”, co przekłada się na 14,46 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (mecz Ligi Mistrzów i filmy fabularne; 8,86 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,31 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Na sygnale”

Zobacz tabelę


„Na sygnale” to produkcja z elementami scripted-docu opowiadająca o pracy ekipy karetki pogotowia, będąca spin-offem serialu „Na dobre i na złe” (więcej na ten temat).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Na sygnale, serial TVP2

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas