Nowa telenowela TVN “Prosto w serce” z Anną Muchą i Filipem Bobkiem gromadzi średnio 2,58 mln widzów. To zbliżona widownia do tej, którą po pierwszym tygodniu emisji osiągała “Majka”.
Udział pierwszych pięciu odcinków “Prosto w serce”, emitowanych w dni powszednie o 17.55, wyniósł 18,15 proc. w grupie 4+ i 19,43 w grupie 16-49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Pokazane rok wcześniej przez TVN premierowe odcinki “Majki” śledziło 2,56 mln widzów, ale notowała one wyższe udziały w rynku niż nowy serial - 18,80 proc. w 4+ i aż 22,59 proc. w 16-49.
Stacja w paśmie emisji “Prosto w serce” zajmuje drugie miejsce w rynku za TVP 1, nadającą w tym czasie “Klan”, co daje jej 29,40 proc. udziału. Za TVN plasują się Polsat (“Dlaczego ja?”, “Pierwsza miłość”; 14,28 proc.) i TVP 2 (teleturnieje, “Panorama”; 12,04 proc.;). TVN jest drugi za Jedynką także w grupie komercyjnej.
Z danych wynika, że nową telenowelę TVN oglądają głównie kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Prosto w serce” to opowieść o miłości opuszczonej przez matkę, energicznej dziewczyny, Moniki Milewskiej, zarabiającej na życie jako bokserka (w tej roli Anna Mucha) oraz przystojnego i bogatego właściciela firmy deweloperskiej Artura Sagowskiego (Filip Bobek). Ich życiowe drogi spotkają się, gdy Monika pojawia się w firmie Artura w poszukiwaniu pracy.
Widownia “Prosto w serce” odcinek po odcinku
Zobacz tabelę
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Zobacz tabelę
Profil widowni telenoweli