Telewizja2011-05-27
11

2,7 mln widzów serialu historycznego „1920. Wojna i miłość”. 9 mln z reklam

Serial historyczno-sensacyjny „1920. Wojna i miłość” oglądało w TVP1 średnio 2,7 mln widzów. To nieco więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy cennikowe wyniosły niespełna 9 mln złotych.

Produkcja, emitowana w środy o 20.25, miała średnio 17,69 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,47 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 17,28 i 15,92 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Zobacz tabelę


Liderem w paśmie emisji serialu była telewizja TVN (3,3 mln widzów i 21,26 proc. udziału w rynku). Druga pozycja przypadła TVP2 (3,08 mln widzów i 19,85 proc. udziału). Słabsza od TVP1 okazała się tylko Telewizja Polsat (1,8 mln widzów i 11,64 proc. udziału).

>>> „1920.Wojna i miłość” - FOTOGALERIA

Zobacz tabelę


„1920. Wojnę i miłość” śledziło niemal tyle samo kobiet co mężczyzn. Dominowały osoby powyżej 60. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych miast. Wpływy reklamowe wyniosły 8,9 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

Zobacz tabelę


„1920. Wojna i miłość” to serial, który opisywał jeden z najważniejszych okresów w dziejach Polski - walkę o niepodległość w 1920 r. Akcja rozpoczęła się w 1918 roku w pogrążonej chaosem Rosji, gdzie widzowie poznali głównych bohaterów.

Autor:ks

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas