Magazyn interwencyjny „Uwaga” oglądało w tym roku w TVN średnio 2,78 mln widzów. To mniej niż w analogicznym okresie 2010 r., ale program obronił drugą pozycję w swoim paśmie.
Program „Uwaga” od stycznia do 30 lipca br. oglądało średnio 2,78 mln widzów co dało 20,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem magazyn śledziło 2,8 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Zobacz tabelę
Największym zainteresowaniem w pierwszy półroczu cieszył się odcinek z 24 lutego, który zobaczyło 4,2 mln widzów (25,45 proc. udziału). Próg czterech milionów widzów przekroczyły też odcinki z 17 lutego oraz 13 marca.
TVN w trakcie emisji „Uwagi” (poniedziałek-piątek 19.50, sobota-niedziela 19.45) zajmował drugą pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca „Wiadomości” oraz „Sport”.
W profilu widowni magazynu dominowały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia.
Wpływy reklamowe przy „Uwadze” wyniosły 51,5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Od niedzieli TVN nadaje powtórki najciekawszych wydań programu z minionego roku. Nowe odcinki "Uwagi" widzowie zobaczą po wakacjach.