Reklama2005-02-09
0

2 miliony próbek kremu w prasie

Niemal dwa miliony próbek nowego kremu VICHY Laboratoires o nazwie LiftActiv PRO pojawiło się od połowy stycznia w wybranych tytułach prasowych

W trakcie trwającej od połowy stycznia kampanii reklamowej kremu Vichy Laboratoires LiftActiv PRO rozdano już prawie 2 mln próbek tego kremu. Samplingowi towarzyszą reklamy prasowe i telewizyjne.

  Kampania nowego kremu przeciw-zmarszczkowego Vichy adresowana jest do kobiet w wieku 40-50 lat. W pierwszym etapie kampanii publikowano reklamy na rozkładówkach, które zastępują mniejsze ogłoszenia. Ukazują się one w pismach kobiecych, poradnikach, magazynach opiniotwórczych i wybranych pismach zdrowotnych. Towarzyszą im dwie wersje spotu (20- i 30-sekundowa) w telewizjach Polsat, TVP, TVN, TVN7, TV4, i niektórych kanałach tematycznych. Kreację przygotowała agencja Euro RSCG Warszawa, a za media odpowiada dom mediowy Optimedia. 

Autor:matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas