Średnio 2 mln widzów ogląda nowy program rozrywkowy Polsatu “Stand Up. Zabij mnie śmiechem”. Stacja w paśmie emisji show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i ma gorsze wyniki niż rok wcześniej.
Dwugodzinny “Stand Up” nadawany jest w soboty o 20.00. Po trzech odcinkach udział programu w grupie 4+ wynosi 13,71 proc., zaś w komercyjnej 16-49 – 13,78 proc. - pokazują dane instytutu Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji widowiska Polsat jest trzeci w obu grupach widzów. Liderem rynku jest wtedy telewizja TVN, nadająca “Mam talent” i filmy fabularne, która notuje wśród wszystkich widzów 31,58 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVP 1 (“Sport”, filmy; 22,48 proc.). Gorzej od Polsatu wypada natomiast TVP 2 (“U Pana Boga w ogródku”, “Laskowik & Malicki”, “Konkurs Chopinowski”, filmy; 10,03 proc.).
Z danych wynika, że rok temu w paśmie nadawania “Stand Up” Polsat śledziło 2,22 mln widzów, co przekładało się na 14,30 proc. udziału w 4+ i 11,70 proc. w 16-49.
Show oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
Udział w programie “Stand Up. Zabij mnie śmiechem” biorą wybrani w castingach ludzie, których zadaniem jest rozmieszenie publiczności. Najlepsi zawodnicy przechodzą do finału, gdzie wygrać będą mogli trzymiesięczny staż w jednej z czołowych Stand Up Academy w Stanach Zjednoczonych. Show prowadzą Tomasz Kammel i Mariusz Kałamaga.
Oglądalność “Stand Up. Zabij mnie śmiechem" odcinek po odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji show
Profil widowni programu