Reklama2013-04-12
1

200 nominacji do KTR 2013 - najwięcej dla Saatchi & Saatchi, DDB i Havas Worldwide

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 200 nominacji. Najwięcej otrzymały agencje Saatchi & Saatchi Poland, DDB Warszawa i Havas Worldwide Warszawa.

W tegorocznej edycji KTR agencja Saatchi & Saatchi Poland otrzymała 18 nominacji, przy czym 6 nominacji przyznano projektom zrealizowanym przez firmę wspólnie z agencją Interactive Solutions. Po 11 szans na nagrodę mają projekty DDB Warszawa (w tym dwa przygotowane z innymi firmami) oraz Havas Worldwide Warszawa.

Najwięcej nominacji przyznano w kategorii Design - 34. Od 25 do 30 projektów ma szansę na nagrody w kategoriach Ilustracja, Active Advertising oraz Media Interaktywne.

Zobacz tabelę


Nominacje przyznało jury, którego poszczególnymi grupami kierowali Przemysław Wojak z Q&A Consulting (Active Advertising), Arek Szulczyński z K2 (Media Interaktywne), Wojciech Mierowski z BNA (Design), Adam Mikołajczyk z Best Place Europejski Instytut Miejsc (Marketing Miejsc), Kot Przybora z PZL (Kampania, Reklama Radiowa, Reklama Drukowana, Reklama Film), Dariusz Zatorski (Warsztat Film/Radio), Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warszawa (Fotografia) oraz Przemysław Truściński (Ilustracja).

Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas uroczystej gali 23 kwietnia w Teatrze Polskim. Oprócz wyróżnień w poszczególnych kategoriach wręczone zostaną nagrody specjalne: dla najlepszej agencji reklamowej, studia produkcyjnego i domu produkcyjnego, fotografa roku i reklamodawcy roku. 

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas