Internet2016-02-26
0

200 tys. reklamodawców na Instagramie

Należący do Facebooka serwis Instagram pochwalił się na swoim oficjalnym blogu, że na jego stronach promuje się już ponad 200 tys. reklamodawców.

Rosnąca w szybkim tempie liczba podmiotów promujących się na Instagramie to efekt otwarcia się serwisu we wrześniu ub.r. na reklamodawców z całego świata. Wcześniej było ich tylko kilkaset.

Ponad 200 tys. obecnie aktywnych na Instagramie reklamodawców działa w ponad 200 krajach, a 3/4 z nich pochodzi spoza USA.

Instagram podaje, że 60 proc. jego użytkowników o nowych produktach i usługach dowiaduje się w serwisie, a 75 proc. będąc zainspirowanym przez opublikowany w nim post podejmuje działanie takie jak odwiedziny witryny, wyszukiwanie, zakupy czy poinformowanie znajomego.

Na koniec 2015 r. Facebook miał 1,59 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,44 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 823 mln tylko w ten sposób.

Autor:km

Więcej informacji:Instagram

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas