Telewizja2017-11-29
6

22 tys. widzów „Sexy kuchni Magdy Gessler”. Nowy program 2,5-krotnie podnosi oglądalność Food Network

Nowy program „Sexy kuchnia Magdy Gessler” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 22 tys. widzów w Food Network.

Kulinarny program „Sexy kuchnia Magdy Gessler” na antenie Food Network oglądać można w niedziele o godz. 10.55, począwszy od 5 listopada 2017 roku. Średnia oglądalność produkcji do 26 listopada br. wyniosła 22 tys. widzów, co przełożyło się na 0,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię przyciągnął drugi odcinek, który śledziło średnio 25 tys. osób.

Dla porównania, średni dobowy udział Food Network w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,10 proc. w 4+ i 0,14 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Sexy kuchnia Magdy Gessler” w obu ujęciach ma 2,5-krotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Magda Gessler w swoim nowym programie prezentuje własne, autorskie pomysły na dania kuchni polskiej i światowej. Na stole pojawiają się przystawki, zupy, sałatki, mięsa, warzywa, desery, koktajle, zioła i przyprawy. W każdym odcinku Gessler prezentuje kilka przepisów.

Oprócz gotowania, znana restauratorka dzieli się z widzami historiami, ciekawostkami i anegdotami z różnych części globu. W programie nie brakuje również wątków związanych z jej prywatnymi upodobaniami, dotyczącymi zarówno kulinariów jak i kobiecego świata.

Magda Gessler została ambasadorką polskiej wersji kanału kulinarnego Food Network i uczestniczy w działaniach promujących stację. Gessler m.in. od 2010 roku jest prowadzącą „Kuchennych rewolucji” (jesienią TVN pokaże 17. sezon programu) oraz zasiada w jury reality-show „MasterChef”.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas