Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 23 minuty dłużej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadził serial „Ranczo”.
Najchętniej oglądaną pozycją programową między 4 a 6 kwietnia br. był serial „Ranczo”, który w TVP1 w Wielkanoc obejrzało 4,92 mln widzów, co przełożyło się na 30,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajął pokazany również w Jedynce (tuż po „Ranczu”) pilotowy odcinek drugiej edycji reality-show „Rolnik szuka żony”. Zgromadził on przed telewizorami 4,32 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 28,08 proc.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/rolnik-szuka-zony-pokonal-malych-gigantow-liderem-m-jak-milosc-top-20-tygodnia ##
Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości” z drugiego dnia świąt (4,27 mln widzów; 26,77 proc. udziału). Czwarte miejsce należało z kolei do „Teleexpressu” (4,21 mln; 32,33 proc.), a pierwszą piątkę zestawienia zamyka „Sport” TVP1 (3,66 mln; 22,61 proc.)
Ogółem w zestawieniu 10 topowych pozycji Jedynka umieściła aż siedem programów, w tym sześć pierwszych. Dwa miejsca zajął TVN, a jedno - Polsat.
Zobacz tabelę
W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce należało już jednak do reality-show „Rolnik szuka żony” z widownią na poziomie 1,64 mln osób. Druga lokata przypadła serialowi „Ranczo”, którego w tej grupie wiekowej obejrzało 1,51 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze film „Giganci ze stali” (TVP1) z widownią rzędu 1,30 mln osób.
W tym rankingu znalazło się pięć programów TVP1, trzy Polsatu i dwa TVN.
Zobacz tabelęNa drugiej podstronie dane czołowych kanałów i reklamodawców
- 1
- 2