PR2014-03-06
0

24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię w kampanii „Jedzenie jest GREAT”

Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii „Jedzenie jest GREAT”.

Długofalowa kampania „Food is GREAT” ma na celu popularyzację kultury i dziedzictwa narodowego Wielkiej Brytanii na całym świecie. W latach 2013-15 jednym z priorytetowych rynków dla akcji jest Europa Środkowo-Wschodnia. „Food is GREAT” skupia się na promocji regionalnych brytyjskich produktów, m.in. serów, whisky, cydru czy owoców morza wśród polskich konsumentów i sprzedawców.

24/7 Communication odpowiada za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tamtejszej kuchni. Komunikacja w kanałach social media rozpocznie się od najbliższego poniedziałku. Działania z zakresu PR są prowadzone od początku marca.

Autor:jj

Więcej informacji:24/7 Communication

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas