Reklama2005-06-27
0

"24 godziny z życia świnki"

Rusza ogólnopolska kampania przeciwko nadużyciom związanym z wielkoprzemysłowym chowem zwierząt "Kwik rozpaczy".

Kolejna edycja realizowana przez organizację VIVA! Akcja dla zwierząt potrwa od lipca do grudnia br.

W ramach kampanii agencja przygotowała plakat przedstawiający 24 godziny z życia świnki mający na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na warunki, w jakich zwierzęta te są hodowane. Celem kampanii jest również ukazanie zagrożeń płynących z wielkoprzemysłowego chowu świń, który jest jedną z najokrutniejszych i niszczących środowisko gałęzi przemysłu mięsnego.

   

"Stworzyliśmy plakat doskonale pokazujący bezsensowne cierpienie zwierząt, które całe swoje życie spędzają w ciemnych klatkach. Jest jak zatrzymany kadr z filmu…wciąż takie samo i wciąż tak samo okrutne" - przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director.

Viva! Akcja dla zwierząt jest polskim oddziałem organizacji międzynarodowej działającej od 1994 roku, która zajmuje się popularyzacją praw zwierząt i wegetarianizmu. TBWA współpracowała już z Vivą! przy organizowaniu kampanii na rzecz koni przeznaczonych na ubój oraz przy realizacji kampanii "Kwik rozpaczy" rozpoczętej w grudniu 2004 roku.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na zagrożenia idące z chowu przemysłowego świń oraz poprawa jakości życia tych zwierząt.

Autor:Wirtualnemedia.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas