Prasa2019-10-04
0

25-lecie magazynu "Elle", nowy numer z dwiema okładkami

Od 8 października br. na rynku pojawi się jubileuszowy numer „Elle Polska” (Burda Media Polska). Z okazji 25-lecia tytułu przygotowano dwie okładki, 276 stron oraz sesję w ramach której swoje kolekcje pokazało 25 polskich projektantów.

Na okładce urodzinowego wydania zaprezentowano modelkę Annę Jagodzińską w dwóch odsłonach, w obiektywie fotografa Marcina Tyszki.

W numerze znalazły się wspomnienia tego, jak wyglądała Polska w 1994 roku; eksperci wybrali najlepsze według nich kosmetyki 25-lecia; stylistki ujawniają zawartość swojej szafy; a gwiazda okładki sprzed 25 lat - modelka Basia Milewicz opowiada, jak wygląda jej życie obecnie.

W październiku przez cały miesiąc można oglądać w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich w Warszawie wystawę plenerową „Elle Icons” w ramach której 25 czołowych polskich projektantów m.in. Łukasz Jemioł, Gosia Baczyńska, Dawid Tomaszewski, Ania Kuczyńska, MMC, Misbhv, Dawid Woliński, Mariusz Przybylski zaprezentowali historię polskiej mody.

W urodzinowym wydaniu przygotowano prezent dla czytelniczek - czerwoną pomadkę marki INGLOT z logo „Elle”.  

Magazyn „Elle” to pierwszy na polskim rynku międzynarodowy magazyn o modzie. Ukazuje się od 25 lat, od października 1994 roku. Listopadowe wydanie będzie dostępne w sprzedaży od 8 października br.

W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.

w obiektywie fotografa Marcina Tyszki.

Autor:NB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas