Prasa2007-03-07
0

25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej

Zmniejsza się przewaga Faktu nad drugą GW, duży spadek sprzedaży Rzeczpospolitej - najnowsze dane ZKDP i unikatowe tabelki tylko u nas.

Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż "Faktu" w styczniu 2007 wyniosła 512 025 egzemplarzy, jest to wynik zbliżony do analogicznego okresu sprzed roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Średnia sprzedaż drugiej „Gazety Wyborczej” wyniosła 476 320 egz. Jest to wynik lepszy o ponad 25 proc. niż w styczniu 2006 (380 330 egz.).

Na trzecim miejscu uplasował się „Dziennik” (Axel Springer Polska) - na rynku od kwietnia 2006 -  ze średnio sprzedażą 200 304 egz.

Drugi tabloid „Super Express” - z powodu spadku sprzedaży z poziomu 203 369 egz. do 197 179 egz. - znalazł się na czwartym miejscu.

Kolejne miejsce zajęła „Rzeczpospolita” – spadek sprzedaży do 144 035 egz. (rok wcześniej 162 913 egz.). 

Zobacz tabelęign=right SDVAL="117039" SDNUM="1045;">11703964295Puls Biznesu30161194433250320399Parkiet25664103002866211225

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas