Reklama2010-04-07
1

28 projektów walczy o „Złote Formaty”

28 projektów otrzymało nominacje w konkursie „Złote Formaty”. Nagrody w pięciu kategoriach zostaną rozdane 22 kwietnia.

Nominacje w tegorocznej edycji konkursu „Złote Formaty” uzyskało 28 projektów promujących miasta i regiony spośród 175, które zgłoszono do rywalizacji (więcej). W finale znalazły się prace przesłane przez dziesięć miast, siedem województw oraz jedną dzielnicę (warszawskie Bielany). Cztery nominowane projekty pochodzą z Poznania, a po trzy – z Rudy Śląskiej oraz województwa pomorskiego.

Nagrody w pięciu kategoriach konkursu „Złote Formaty”, organizowanego przez Grupę Stroer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, zostaną przyznane 22 kwietnia podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie. Ponadto swoje wyróżnienia przyznają partnerzy i patroni konkursu.
 

LISTA NOMINOWANYCH (kolejność alfabetyczna):

 

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX

  1. Poznań – Strategia Marki Poznań
  2. Ruda ŚląskaPromocja Miasta Ruda Śląska
  3. Województwo MałopolskieKulturalna Małopolska
  4. Województwo Śląskie – Śląskie. Pozytywna energia
  5. Województwo ŚwiętokrzyskieKampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego

 

Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:

  1. Lublin – Kampania Renesans inspiracji
  2. PoznańKampania „Wielkie Marki
  3. Ruda Śląska – Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie
  4. Województwo Lubelskie – Kampania „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie
  5. Województwo Śląskie – Kampania „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia”

 

Kategoria EVENT:

  1. Poznań – „Poznań za pół ceny
  2. Radom – „Szafa
  3. Sieradz – „Sieradz Open Hair Festival
  4. Trzebnica – „Zlot motocyklowy Honda Gold Wing
  5. Województwo Kujawsko-Pomorskie - „StarForce 2009 - 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce

 

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

  1. Łódź – „MC Łódź subiektywny przewodnik po Łodzi”
  2. Stary Sącz – „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich
  3. Województwo ŁódzkieAlbum „Kocham Łódzkie”
  4. Województwo Małopolskie Album „Smakowanie Małopolski”
  5. Województwo PomorskieKatalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”
  6. Województwo Pomorskie – „Morze dla Ciebie? Bałtyk

 

Kategoria KAMPANIA ON-LINE:

  1. Dzielnica BielanyMisja Bielany www.misjabielany.pl
  2. KrakówKraków na YouTube, Facebook, blip
  3. LublinPrzeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
  4. PoznańKampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
  5. Ruda Śląska Ogólnopolski Festiwal Wspomnień www.festiwalwspomnien.pl
  6. Szczecin Design dla Szczecina www.szczecin.eu
  7. Województwo PomorskieKonkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl

Autor:tw

Więcej informacji:Złote Formaty

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas