Telewizja2017-10-05
11

280 tys. widzów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”

Zbigniew Buczkowski, fot. Tomasz TerleckiZbigniew Buczkowski, fot. Tomasz Terlecki

Nowy serial Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ogląda średnio 276 tys. osób. Odcinki produkcji pokazywane o 18.20 śledziło średnio 250 tys. widzów. Wyższą widownię - 323 tys. osób - serial gromadzi o godz. 18.40.

Telewizja Puls nowy serial „Lombard. Życie pod zastaw” pokazuje w dni powszednie, począwszy od 4 września br. Do 22 września br. produkcja emitowana była o godz. 18.20, a od 25 września br. pokazywana jest o 18.40.

Średnia widownia pierwszych 21 odcinków serialu (pokazanych do 2 października br.) wyniosła 276 tys. osób. Przełożyło się to na 2,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 685 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 3,83 proc., a w DVB-T 16-49 - 6,35 proc.

Piętnaście odcinków produkcji pokazanych o godz. 18.20 oglądało średnio 250 tys. widzów, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału w 4+, 3,28 proc. w 16-49, 3,56 proc. w DVB-T 4+ i 5,88 proc. w DVB-T 16-49.

Z kolei pierwsze sześć odcinków z godz. 18.40 śledziło 323 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 2,75 proc., 4,16 proc., 4,16 proc. i 7,36 proc. udziału.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek, wyemitowany 26 września br. Oglądało go 367 tys. osób (3,20 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 najpopularniejszy odcinek pokazano 2 października br. (zainteresował on 212 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 5,09 proc.).

Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 4 do 29 września br. wśród wszystkich widzów wyniósł 2,57 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 2,77 proc., w grupie DVB-T 4+ - 4,07 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 4,55 proc. Oznacza to, że produkcja lekko obniża oglądalność stacji w grupach 4+, ale w grupach komercyjnych 16-49 docelowych dla reklamodawców ma wyraźnie wyższe wyniki od średnich anteny. Z kolei odcinki „Lombardu” z godz. 18.40 już we wszystkich grupach podnoszą wyniki TV Puls.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywane popołudniami w dni powszednie w okresie od 5 września do 2 października br. miały średnio 153 tys. widzów (odpowiednio 1,74 proc., 2,38 proc., 2,91 proc. i 4,35 proc. udziału).

Dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które po 4 tygodniach śledzi 174 tys. osób (3,29 proc., 3,71 proc., 5,77 proc. i 6,80 proc. udziału).

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska oraz Dominika Skoczylas.

„Lombard. Życie pod zastaw” to jedna z dwóch dużych serialowych nowości Telewizji Puls (obok „Lekarzy na start”) w jesiennej ramówce 2017 roku.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas