Telewizja2017-07-17
3

290 tys. widzów „Czterech stron”. TVP Info przegrało z TVN24

Program „Cztery strony” w sezonie 2016/2017 śledziło średnio 293 tys. widzów. TVP Info w paśmie nadawania audycji zajęło drugie miejsce w rynku stacji newsowych (przegrywając z TVN24, a wygrywając z Polsatem News). Wpływy z reklam wyniosły 3,33 mln zł.

W sezonie 2016/2017 magazyn „Cztery strony” emitowany był na antenie TVP Info w okresie od 2 września ub.r. do 29 czerwca br. w dni powszednie około godz. 18.00-18.30 (jednak wiosną br. w poniedziałki stacja pokazywała „24 minuty”). Średnia widownia audycji wyniosła 293 tys. osób. Przełożyło się to na 2,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,29 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadziło wydanie programu z 11 stycznia br., które śledziło średnio 731 tys. osób. Gościem tego odcinka był Kornel Morawiecki.

TVP Info w paśmie nadawania audycji zajęło drugie miejsce w rynku oglądalności stacji newsowych. Liderem w tym czasie był kanał TVN24, którego udział wyniósł 3,70 proc. Gorzej od TVP Info wypadł Polsat News (0,65 proc.).

Taka sama była kolejność trzech czołowych stacji newsowych wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 3,33 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Autorski program TVP Info „Cztery strony” jest podsumowaniem wydarzeń z ostatniej doby. Każdego dnia magazyn prowadzi inny dziennikarz – w ostatnim czasie byli to: Weronika Kostrzewa (z domu Zaguła), Wojciech Mucha, Krzysztof Świątek i Piotr Pałka.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Cztery strony, TVP Info

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas