Zmagania polskich szczypiornistów na Mistrzostwach Świata w piłce ręcznej śledzi średnio 3,3 mln widzów. Największą popularnością jak dotąd cieszył się mecz Polska – Argentyna.
Trzy pierwsze spotkania w TVP2 śledziło średnio 3,13 mln widzów. Mecze zapewniły stacji 20,17 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 19,78 proc. udziału wśród osób między 16 a 49 rokiem życia - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Te same zmagania w TVP Sport oglądało średnio 194 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,25 proc. udziału w grupie 4+ oraz 1,93 proc. udziału w grupie 16-49.
Dwójka podczas transmisji spotkań zajmowała drugą pozycję na rynku za TVP1. Znacznie słabsze wyniki zanotowały TVN i Polsat.
Wczoraj polska kadra zmierzyła się z Koreą Południową. Spotkanie zakończyło się wynikiem 25:20 i zapewniło Polakom awans do kolejnej fazy rozgrywek.