Internet2009-08-25
0

3,8 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach

Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskimwygenerowali w II kwartale bieżącego roku łączny przychód rzędu3,791 miliarda juanów (555 mln USD).

Oznacza to wzrost o 20,1 proc. w porównaniu z wcześniejszymitrzema miesiącami oraz o 30,8 proc. wobec analogicznego okresu rokuubiegłego - wynika z danych firmy badawczej AnalysysInternational.

Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były wII kwartale reklamy w internetowych wyszukiwarkach i banery, któreprzyniosły odpowiednio 1,810 i 1,438 miliarda juanów przychodu.

Z kolei największym dostawcą omawianych usług była Baidu z 29,4proc. udziału w rynku, wyprzedzając Google China (13,9 proc.), Sina(10,2 proc.), Sohu (8,0 proc.), Tecent (5,8 proc.), Alibaba (5,1proc.), NetEase (1,7 proc.) oraz Tom (0,5 proc.).

Autor:km

Więcej informacji:Chiny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas