Telewizja2013-06-17
0

3 mln widzów „Na Wspólnej”. Oglądalność w dół, ale wzrosły wpływy z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2012/2013 miał o 260 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie emisji telenoweli w rynku wygrała z TVP1 i Polsatem, ale przegrała z TVP2. Wpływy z reklam wzrosły do 219,5 mln zł.

„Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 3 września ub.r. do 13 czerwca br. od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05. Średnia widownia serialu w tym czasie wyniosła 2,93 mln osób, co przełożyło się na 18,92 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 18,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. telenowela straciła 260 tys. osób. Wówczas średnia widownia codziennego serialu TVN wyniosła 3,19 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 20,52 proc. i 19,92 proc. (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitowała wówczas głównie „Barwy szczęścia” (również serial „Na dobre i na złe”, programy kabaretowe i filmy fabularne), co przełożyło się na 21,39 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: TVP1 („Prognoza pogody”, „Teatr TV”, „Po prostu”, „Ojciec Mateusz” oraz filmy fabularne; 14,62 proc. udziału) oraz Polsat (filmy fabularne z cyklu „Megahit”, „Świat według Kiepskich”, „CSI: Kryminalne zagadki Miami” i „Zdrady”; 12,23 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN była liderem, a dalej uplasowały się TVP2, Polsat i TVP1.

Zobacz tabelę


Wpływy z reklam przy emisji serialu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 219,5 mln zł i były o 23,9 mln zł wyższe niż przed rokiem (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN pojawią się we wrześniu br.

Autor:mk

Więcej informacji:Na Wspólnej

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas