Prasa2007-05-28
0

300 Newsweeków na DVD

W poniedziałek 28 maja ukaże się jubileuszowe trzysetne wydanie Newsweek Polska.

Z tej okazji do numeru zostanie dołączona płyta DVD ze wszystkimi dotychczasowymi pełnymi wydaniami Newsweeka w wersji elektronicznej (w formacie e-wydań).

Płyta DVD stanowi liczącą ponad 30 tysięcy stron kronikę wydarzeń z ostatnich lat. Archiwum Newsweeka wyposażone jest w wyszukiwarkę.

Dodatkowo w numerze ogłoszony zostanie konkurs na najlepszą okładkę Newsweeka spośród 300 dotychczasowych.

Trzysetny numer Newsweek Polska ukaże się w niezmienionej cenie (4,50 zł) i nakładzie (ok. 230 tys. egz.).

Całość przedsięwzięcia zostanie wsparta kampanią reklamową w stacjach telewizyjnych (TVP1, Polsat, TVN, TVN24, Discovery), rozgłośniach radiowych (m.in. RMF FM, Trójka), na plakatach citilight oraz w prasie (Newsweek Polska, Dziennik, Fakt, Auto Świat). Kreację przygotowała agencja PZL, media zaplanował Mediacom.

Newsweek Polska pojawił się na rynku 3 września 2001 roku.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas