Reklama2007-01-17
0

35 różnych opakowań Pepsi

Pepsi Co wprowadza 35 nowych wzorów opakowań dla własnych napojów.

Kampania odnawiająca wizerunek jest skierowana do młodszych konsumentów i ma na celu ich bliższe związanie z marką. W ponad stuletniej historii korporacji jest to dopiero 11 próba zmiany wizerunku.

Grafika, którą stworzyły amerykańskie agencje reklamowe, korzysta z pomysłów, związanych z kulturą nastolatków, tak więc pojawiają się trendy zaczerpnięte z mody, sportu, muzyki czy motoryzacji. Nowe wizerunki będzie miała Pepsi, Pepsi Max i dietetyczna Pepsi. W Wielkiej Brytanii nowe wizerunki będą dostępne dla klientów już w marcu tego roku. Pozostanie międzynarodowe logo i krój liter.

Koncern daje możliwość klientom z każdego kraju, aby na stornach internetowych umieszczali własne projekty, także całych akcji promocyjnych.

Zmiana wizerunku będzie miała miejsce co kilka tygodni i będzie wsparta dodatkowo przez kampanię telewizyjną, radiową internetową i plakaty.

Autor:brandrepublic - ap

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas